پاسدارانی ها برنامه ۴۰ روزه می گیرند

دانش آموزان پایه چهارم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران تا قبل از تعطیلات نوروزی در برنامه ویژه آموزشی شرکت می کنند.

«سید محسن سید علیخانی» مشاور پایه چهارم واحد پاسداران درباره این برنامه می گوید: «برنامه دانش آموزان از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول این برنامه تا ۱۹ اسفند ادامه دارد. تمرکز اصلی ما در این قسمت بر آزمون های داخلی مدرسه است که به صورت هفتگی برگزار می شود. در این آزمون ها هر هفته یک درس به صورت مفصل امتحان گرفته می شود تا هر فرد به صورت کامل نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد. همچنین برنامه مطالعاتی خاصی برای آزمون آزمایشی ۱۸ اسفند به دانش آموزان ارائه کرده ایم.»

اردوهای مطالعاتی بخش دیگری از برنامه پاسدارانی ها اسفند است: «اردوهای مطالعاتی ما همه روزه از ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر تا ۹:۳۰ شب برقرار است. در روزهای تعطیل هم از ۷:۳۰ صبح تا ۸ شب اردو داریم. این اردوها با حضور مشاور پایه، نیروی رفع اشکال و فارغ التحصیلان سابق مدرسه برگزار می شود.»

علیخانی می گوید در این مدت مشاوره های فردی جهت اردوی مطالعاتی با دانش آموزان انجام می شود: «از روز ۱۹ اسفند به بعد برای هر دانش آموز حداقل ۲ ساعت مشاوره فردی خواهیم داشت. در این مشاوره ها برنامه کاری ۴۰ روز آینده هر فرد را مشخص می کنیم. این برنامه شامل جزییات مطالعاتی دقیق است که هر فرد باید آن را انجام دهد.»

دانش آموزان پایه چهارم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران در تعطیلات عید هم برنامه آموزشی مفصلی دارند. مشروح این برنامه تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی