نیاورانی ها مبعث پیامبر اسلام را جشن گرفتند

مسئولیت برگزاری جشن عید مبعث در پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد نیاوران به عهده دانش آموزان پایه دوم بود.

جشن عید مبعث در پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد نیاوران چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه برگزار شد. در این جشن دانش آموزان، معلمان و کادر اجرایی مدرسه حضور داشتند. مسئولیت پذیرایی در این جشن به طور کامل بر عهده دانش آموزان پایه دوم بود.

مراسم جشن مبعث با مسابقه بین دانش آموزان آغاز شد. نیاورانی ها به سوالاتی که توسط معلمان خود مطرح می شد جواب می دادند و جایزه می گیرفتند. این سوال ها در رابطه با مبعث و اتفاقات تاریخی همزمان با آن بود. در جشن مبعث واحد نیاوران معلمان هم با هم مسابقه دادند و جایزه گرفتند.

تقدیر از دانش آموزانی که مسابقات شاهنامه خوانی منطقه رتبه اول را کسب کرده بودند بخش دیگری از این جشن بود. «امیر مهدی اسماعیل زاده» و «آرین شمس» دانش آموزان پایه دوم واحد نیاوران اسفند ماه در مسابقات شاهنامه خوانی منطقه ۱ مقام اول را به دست آوردند.

«هادی ربیعی» مدیر پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد نیاوران در این مراسم برای دانش آموزان صحبت کرد. تاریخ مبعث و حوادثی که قبل و بعد از بعثت پیامبر در سرزمین حجاز رخ داد موضوع صحبت های ربیعی برای دانش آموزان بود.

اخبار پیشنهادی