پدرها و پسرهای گلستانی به اردو رفتند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد گلستان به همراه پدرانشان در اردوی یک روزه شرکت کردند. اردوی «پدران و پسران» واحد گلستان با حضور ۶۶ پدر و پسر در اردوگاه شهید حقانی واقع در کمالشهر کرج برگزار شد.

«حجت حضرتی» مدیر واحد گلستان که در اردو شرکت داشت، در مورد هدف برگزاری این اردو گفت: «برگزاری اردو با حضور پدران جزو برنامه های همیشگی مدارس علامه طباطبایی است که برای مستحکم کردن روابط عاطفی بین دانش آموزان و پدرها انجام می شود. پدرها و پسرها با شرکت در این اردوها در فضایی غیر از محیط خانه همدیگر را می بینند و ارزیابی می کنند. آنها در فعالیت های فرهنگی و ورزشی رفتاری را بروز می دهند که کمتر در خانه از خود نشان داده اند و این باعث شناخت و نزدیکی بیشتر می شود.»

وی افزود: «هدف دیگر ما این است که برخی پیام ها مانند ضرورت عشق ورزی و توجه و احترام بدون قید و شرط را به دانش آموزان انتقال دهیم و بر این نکته تاکید کنیم که ارزشمندترین سرمایه هر فرد والدین او هستند.»

مسابقه های پژوهشی و ورزشی برگزار شد

حاضران در اردوی پدران و پسران بعد از صرف صبحانه در مسابقه ساخت راکت آبی و نجات تخم مرغ شرکت کردند. چند دانش آموز از تیم های پژوهشی واحد گلستان به تیم های شرکت کننده نحوه ساخت راکت آبی را آموزش می دادند. مسابقات ورزشی فوتبال، والیبال، فوتبال دستی و دارت هم بعد از ظهر برگزار شد. در مراسم اختتامیه به نفرات برتر مسابقات پژوهشی و ورزشی جوایزی اهدا شد.

حضرتی درباره مسابقات برگزار شده گفت: «برنامه ریزی مسابقات طوری بود که پدر و فرزند در تمام ساعتهای اردو در کنار هم باشند. ارتباطی که بین پدران با هم شکل گرفت هم جزو نکات قابل توجه اردو بود به طوری که تعداد زیادی از حاضران در اردو تقاضا داشتند که زمان بیشتری را در اردوگاه بگذرانند. ما پیشنهاد های زیادی برای تکرار اردوی پدران و پسران را دریافت کردیم.»

اخبار پیشنهادی