حل تمرین و آزمون روزانه در اردوی مطالعاتی پایه دهمی ها

دانش آموزان پایه دهم دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی در اردوی مطالعاتی جهت امتحانات نوبت دوم شرکت می کنند. این اردو از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در مدرسه برگزار می شود و دانش آموزان در آن اشکالات درسی خود را رفع می کنند.

«میثم خواجه لو» مشاور پایه دهم واحد شریعتی درباره این اردو می گوید: «دانش آموزان از صبح تا ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر در این اردو حضور دارند. در این مدت درس ها مطالعه و تمرینات مختلفی حل می شود. مبنای کار حل سوالات به صورت تشریحی است زیرا هدف اصلی این اردو آمادگی دانش آموزان برای امتحانات پایان ترم خواهد بود.»

بعضی دانش آموزان بیشتر در مدرسه می مانند

خواجه لو می گوید برنامه ویژه ای برای دانش آموزانی که نیاز به تمرین بیشتری دارند در نظر گرفته شده است: «اردوی مطالعاتی برای دانش آموزانی که باید تمرین بیشتری در بعضی دروس داشته باشند تا ساعت ۱۸ ادامه پیدا می کند. در این مدت با حضور معلمان تمرینات مختلف از سه درس حل می شود و دانش آموزان اشکالات خود در هر تمرین را مطرح می کنند.»

برگزاری آزمون روزانه در اردوی مطالعاتی

آزمون روزانه برنامه دیگر اردوی مطالعاتی دانش آموزان پایه دهم دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی است. «در هر روز ۲ آزمون از مطالب درسی همان روز از دانش آموزان گرفته می شود. هدف از این آزمون های روزانه ارزشیابی آموزش دانش آموزان جهت برنامه ریزی برای روزهای آینده اردوی مطالعاتی است.»

مرحله دوم اردو شبانه روزی است

مرحله دوم اردوی مطالعاتی دانش آموزان واحد شریعتی هم از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. این مرحله از اردو به صورت شبانه روزی برگزار خواهد شد. محل مرحله دوم اردو، اردوگاه صاحب الزمان واقع در شهرک شهید محلاتی است و دانش آموزان به صورت اختیاری می توانند در آن ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی