پاسدارانی ها با آزمون های جمع بندی آماده امتحانات می شوند

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران با آزمون های جمع بندی آماده امتحانات نوبت دوم می شوند. این آزمون ها از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا شنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود و در آن دانش آموزان پایه یازدهم شرکت می کنند. آزمون های جمع بندی ترم دوم واحد پاسداران مختص به درس های اختصاصی هستند و از دروس عمومی، فقط از درس عربی آزمون گرفته می شود.

«حامد پور نقی» مشاور پایه یازدهم واحد پاسداران می گوید برنامه ریزی این آزمون ها با هماهنگی دبیران انجام شده است: «در هفته گذشته تدریس مطالب جدید در همه درس ها به پایان رسید. آزمون های جمع بندی از این هفته شروع شده و با هماهنگی دبیران از مطالب درسی به صورت فصل به فصل امتحان گرفته می شود. هر روز دو درس را آزمون می گیریم که تا پایان اردیبهشت از مطالب همه درس ها امتحان گرفته شود. البته در دروسی که فصل های زیادی دارند، اولویت، مطالب درسی ترم دوم است.»

رفع اشکال بعد از هر آزمون برنامه دیگر پایه یازدهمی های واحد پاسداران است.«بعد از هر آزمون، کلاس رفع اشکال مربوط به آن برگزار می شود. دانش آموزان بعد از هر امتحان متوجه نقاط ضعف خود در بخش های مختلف درس می شوند و کلاس رفع اشکال به آن ها کمک می کند که شب امتحان چالش جدی در مطالعه نداشته باشند.»

آزمون های جمع بندی ترم دوم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران برای دانش آموزان هر دو رشته تجربی و ریاضی برگزار می شود.

برنامه آزمون ها به این شرح است:

اخبار پیشنهادی