آغاز اردوی مطالعاتی شبانه روزی واحد شریعتی

مرحله دوم اردوی مطالعاتی جمع بندی دانش آموزان دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی از امروز ۲۲ اردیبهشت ماه در شهرک شهید محلاتی برگزار می شود.

مرحله دوم اردوی مطالعاتی جمع بندی دانش آموزان دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی از امروز ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شد.

 این اردوی مطالعاتی به صورت شبانه روزی در اردوگاه صاحب الزمان واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار می شود. دانش آموزان پایه دهم واحد شریعتی تا ۲۶ اردیبهشت در این اردو حضور دارند و به مطالعه دروس باقی مانده، جمع بندی، رفع اشکال و تست زنی می پردازند. حضور دانش آموزان در این اردو اختیاری است.

در پایان هر روز اردو، آزمونی از دانش آموزان گرفته می شود و سوالات آزمون توسط معلمان تحلیل خواهد شد. دانش آموزان برای شرکت در این اردو به چهار گروه تقسیم شده و روند مطالعاتی هر گروه با توجه به سطح آموزشی آن مشخص شده است.

مرحله اول این اردو شنبه تا چهارشنبه هفته گذشته در محل واحد شریعتی برگزار شد. برخلاف اردوی شبانه روزی، حضور در این اردو اجباری بود. در این مرحله دانش آموزان تا ساعت ۱۵:۳۰ به طور ویژه درس ها را مرور و در هر درس تست هاتی مختلفی را حل کردند. همچنین دانش آموزان می بایست به مدت ۱۸۰ دقیقه در منزل مطالعه درسی خود را ادامه می دادند.

اخبار پیشنهادی