هفته سوم؛ از آموزش پرسپکتیو تا اجرای نمایش مزرعه پرماجرا

هفته سوم پایگاه تابستانی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس با برنامه های متنوع تفریحی ادامه پیدا کرد.

دانش آموزان دوره اول ( پایه اول تا سوم) در جلسه سوم کلاس نقاشی،  ببر کشیدند و کاردستی این حیوان را درست کردند. در کلاس نمایش خلاق، دختران تهرانپارسی در نمایش «مزرعه پر ماجرا» ایفای نقش کردند. آنها با استفاده از صورتکهای نمدی که خود ساخته بودند این نمایش را اجرا کردند.

کلاس زبان انگلیسی دانش آموزان دوره اول نیز در جلسه پنجم با موضوع آشنایی با غذاها برگزار شد. موضوع جلسه ششم کلاس زبان مهمانی بود. نوآموزان در این کلاس با انواع خوردنی ها و نوشیدنی ها آشنا شدند.

در کلاس ایروبیک حرکات ساده ، هماهنگی دست و پا، ایروبیک با توپ، حرکات نشسته با توپ و حرکات خوابیده تمرین شد. دانش آموزان پایه اول تا سوم در کلاس سفالگری یک حلزون سفالی را رنگ و برای ساخت لاک پشت قالب تهیه کردند.

تقویت listening  و speaking

دانش آموزان دوره دوم (پایه چهارم تا ششم) در جلسه پنجم کلاس زبان انگلیسی با خواندن شعر مهارت listening  خود را تقویت کردند. تقویت speaking با استفاده از بازی hot chair هم دیگر موضوع این کلاس بود. در این بازی دانش آموز در قالب یک نقش و پوشش یک ماسک به پرسش های هم کلاسی ها پاسخ می دهد. در جلسه ششم کلاس زبان مکانها و عبارت های مرتبط آموزش داده شد.

کلاس ایروبیک دوره دومی ها با آموزش حرکات جدید گام زانو، کار با توپ نشسته، خوابیده، ایستاده و حرکات کششی ادامه یافت. کلاس سفالگری دانش آموزان دوره دوم با رنگ آمیزی طرح انار و آموزش قاب و کتیبه همراه بود. آموزش پرسپکتیو یک نقطه ای و دو نقطه ای و کشیدن صندلی از کارهایی بود که این هفته در کلاس نقاشی صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی