پاسدارانی ها کلاس بندی شدند

برنامه ریزی ها برای آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران  انجام شده است.

 «مهدی شریفیان» مشاور پایه هفتم و نهم واحد پاسداران درباره جزییات برنامه ها به خبرنگار سایت علامه طباطبایی می گوید: «مهمترین کار برای شروع کلاس ها، کلاس بندی دانش آموزان است. با توجه به شناخت اخلاقی و درسی که درپایگاه تابستانی از دانش آموزان به دست آوردیم، کلاس بندی ها انجام شده است. حتی نیمکت محل نشستن هر فرد را هم مشخص کرده ایم تا بچه ها بدون هیچ اضطرابی سال جدید را آغاز کنند.»

دانش آموزان پایه هفتم و نهم واحد پاسداران از ابتدای سال تحصیلی برنامه مطالعاتی شخصی دریافت می کنند. شریفیان می گوید: «با توجه به نیاز هر دانش آموز، برنامه اختصاصی برایش تدوین شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. این برنامه هر ماه و با توجه به کیفیت مطالعاتی و نمرات دانش آموزان تغییر می کند.»

انتخاب رشته موضوع دیگری است که برنامه ریزی های آن از تابستان آغاز شده است: «امسال اولین گروه از پایه نهمی ها فارغ التحصیل می شوند بنابراین باید برای انتخاب رشته آن ها برنامه ریزی های دقیقی داشته باشیم. کلیات این برنامه نوشته شده و اجرای آن از ابتدای سال تحصیلی شروع می شود.»

برگزاری مشاوره های شخصی و کنفرانس های عمومی از جمله برنامه های دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران برای انتخاب رشته مناسب دانش آموزان پایه نهم است.

اخبار پیشنهادی