جلسات مشاوره پاسدارانی ها تا پایان تابستان ادامه دارد

جلسات مشاوره برای اولیاء و دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران تا پایان شهریور ماه برگزار خواهد شد. این جلسات برای پایه هفتمی ها از ابتدای تابستان آغاز شده است و تا آغاز سال تحصیلی ادامه دارد.

«مهدی شریفیان» مشاور پایه هفتم و نهم واحد پاسداران درباره این جلسات می گوید: «هدف اصلی مشاوره با دانش آموزان و پدر و مادرهایشان، آشنایی کلی با آن ها است. نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز و روحیات و خصوصیات اخلاقی او در این جلسات مشخص می شود. همچنین مشاوره به ما کمک می کند وضعیت درس خواندن و ساعات مطالعه هر دانش آموز را بررسی کنیم.»

تغییر مقطع دانش آموزان پایه هفتم، از دبستان به دوره اول دبیرستان مهمترین نگرانی پدر و مادر های پایه هفتمی ها است.  شریفیان می گوید در جلسات مشاوره باید اعتماد به نفس دانش آموزان را هم افزایش دهیم: «ورود دانش آموزان به مقطع بالاتر شرایط جدیدی برای آن ها به وجود می آورد. اولیاء هم نگران این هستند که فرزندانشان با شرایط جدید کنار بیایند. به همین دلیل سعی می کنیم فضای مدرسه را طوری شکل دهیم که دانش آموزان احساس امنیت و شادی داشته باشند. این کار اعتماد به نفس دانش آموزان را افزایش می دهد.»

جلسات مشاوره دانش آموزان واحد پاسداران تا انتهای شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی