برگزاری اولین جلسه شورای آموزگاران واحد تهرانپارس

جلسه شورای آموزگاران پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس برای شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یکشنبه ۲۵ شهریور ماه برگزار شد.

اولین جلسه شورای آموزگاران پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس برای شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یکشنبه ۲۵ شهریور ماه برگزار شد. در ابتدای این جلسه «نجمه امرالهی» مدیر واحد تهرانپارس آموزگاران جدید مدرسه را به کادر اجرایی معرفی کرد. او سپس به بیان نکات آموزشی و روش های ارزشیابی دانش آموزان پرداخت.

امرالهی با اشاره به طرح درس هر آموزگار گفت: «همه معلمان می بایست دروس را بر اساس طرح درس های تایید شده تدریس کنند. طرح درس ها باعث می شود زمانبندی تدریس منظم باشد و همه بخش های کتاب به طور دقیق آموزش داده شود.»

مدیر واحد تهرانپارس از معلمان خواست به دفتر روزنگار دانش آموزان هم توجه ویژه ای داشته باشند: «همه فعالیت های روزانه دانش آموز در روزنگار ثبت می شود. این دفتر رابط بین اولیاء و مدرسه است و تکالیف و مواردی که باید خانواده ها مطلع شوند در آن نوشته خواهد شد.»

امرالهی در ادامه به بیان چند نکته درباره ارزشیابی توصیفی پرداخت و گفت: «در این نوع ارزشیابی، تمرکز بر پیشرفت دانش آموزان در طول سال تحصیلی و مقایسه با خودشان است. بنابراین معلمان مقاطع مختلف می بایست ارزشیابی های کلاسی خود را هم بر اساس این رویکرد انجام دهند. ارزشیابی توصیفی در نهایت باعث می شود آموزشِ دانش آموزان به شکل صحیح تری انجام شود.»

اخبار پیشنهادی