ادای احترام به شهدای حادثه اهواز در واحد آبشناسان

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در مراسم روز اول مهر و بازگشایی مدرسه به یاد شهدای حادثه اهواز یک دقیقه سکوت کردند.

مراسم اولین روز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در واحد آبشناسان با قرائت قرآن توسط «نیما جوادی اقدم»، دانش آموز پایه نهم آغاز شد. سپس پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط «محمد صادق دادرس» و «علی دادرس» به اهتزاز درآمد.  

«مصطفی جوادزاده»، مدیر واحد آبشناسان و قائم مقام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در سخنرانی ابتدای سال، در مورد رشادت های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس صحبت کرد. وی همچنین دانش آموزان را به صرفه جویی و استفاده درست و بهینه از منابع طبیعی دعوت کرد. توجه به صرفه جویی و درست مصرف کردن از برنامه های امسال واحد آبشناسان است.

پس از صحبتهای مدیر واحد آبشناسان، «پویا هوشیار خواه» دانش آموز پایه هشتم، به مناسبت هفته دفاع مقدس شعری درباره دفاع رزمندگان از خاک وطن خواند. این دانش آموز یکی از تک خوانان برتر مدرسه و منطقه است.

«حسین حاجی باقری» دانش آموز پایه نهم یکی دیگر از افرادی بود که در مراسم اول مهر واحد آبشناسان به اجرای برنامه پرداخت. او سوگندنامه دانش آموزی را قرائت کرد و دانش آموزان تکرار کردند. در بخشی از این سوگندنامه آمده است: «من به عنوان یک دانش آموز متعهد سوگند یاد می کنم  که به معلمان و اولیای مدرسه احترام بگذارم و در تمامی مراحل زندگی سپاسگزار ایشان باشم.» این دانش آموز فرازهایی از صحیفه سجادیه را نیز قرائت کرد.

در انتهای مراسم «امین غفاری» معاون مدرسه به مناسبت ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع) دقایقی کوتاه نوحه خوانی کرد.

اخبار پیشنهادی