پلیس ها و آتشنشان ها مهمان گلستانی ها شدند

جلسه انتخابات اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ روز یکشنبه ۸ مهر در سالن اجتماعات امام علی (ع) برگزار شد و اعضا مشخص شدند.

بر اساس آرای ماخوذه «امیر قیسی»، «مهدی فتح الله»، «طاهره حیدری»، «فرشید زندوکیلی»، «اکبر اقدسی» و «عاطفه غلامی» به عنوان اعضای انجمن اولیا و مربیان واحد گلستان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انتخاب شدند.

دومین شماره از ماهنامه هفت و نیم، مجله داخلی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی بین اولیا حاضر در جلسه توزیع شد. هر واحد دو صفحه اختصاصی در این ماهنامه دارد و تهیه مطالب این ماهنامه بر عهده دانش آموزان است.

مهمانان ویژه از آتش نشانی و کلانتری

به دلیل مقارن شدن این جلسه و آغاز هفته ایمنی و آتش نشانی و در پیش بودن هفته نیروی انتظامی، از فرمانده شیفت و یکی از آتش نشانان ایستگاه ۶۱ دعوت به عمل آمد. فرمانده شیفت ایستگاه ۶۱ آتش نشانی اعلام کرد در محدوده زیر پوشش این ایستگاه در کمتر از ۴ دقیقه کمک رسانی به ساختمان دچار حریق صورت می گیرد. او گفت در حال حاضر ۱۳۹ ایستگاه آتش نشانی در تهران فعال است که برای رسیدن به استانداردها باید به ۱۴۵ ایستگاه افزایش پیدا کند.

علاوه بر آتش نشانان، فرمانده راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۲ شهرستان تهران و فرمانده کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن نیز در جلسه انجمن اولیا و مربیان حضور داشتند. از میهمانان این جلسه با اهدای هدایایی تقدیر شد.

تا ۲۰ سال دیگر تهران آب ندارد!

دیگر مهمان این جلسه مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ بود که در مورد کمبود آب و صرفه جویی و مسایل زیست محیطی صحبت کرد. حسینی هشدار داد که در صورت ادامه مصرف به شکل کنونی و عدم بهبود بارش ها ،تهران تا ۲۰ سال دیگر بی آب و خالی از سکنه خواهد شد.

«حجت حضرتی»، مدیر واحد گلستان در مورد ماهیت و وظایف انجمن اولیا و مربیان صحبت کرد. او گزارشی از کارهای انجام شده در سال گذشته را ارائه و از اولیا حاضر در جلسه تقاضای همکاری و همراهی در مسایل مربوط به مدرسه کرد. او یکی از اقدامات مدرسه در سال تحصیلی جدید در راستای دوستی با محیط زیست را معرفی کرد. جداسازی زباله خشک و تر کاری است که دانش آموزان امسال در مدرسه انجام می دهند.

برگزاری ۱۸ جلسه در سال گذشته

امیر قیسی رییس انجمن اولیا و مربیان سال گذشته هم در سخنانی کوتاه گزارش تصمیمات و مصوبات این انجمن را به اطلاع اولیا رساند. به گفته او در سال تحصیلی گذشته ۱۸ جلسه انجمن اولیا و مربیان برگزار شده است.

تقدیر از اعضای انجمن اولیا و مربیان سال گذشته دیگر برنامه این جلسه بود. سپس ۱۰ داوطلب حضور در انجمن اولیا و مربیان معرفی شدند و انتخابات برگزار شد. پس از اتمام رای گیری نامزدها به همراه کادر اجرایی به مدرسه رفتند و شمارش آرا صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی