تشریح اهداف و سیاست های واحد میرداماد برای اولیاء پایه هفتم

اولیاء دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد با مدیریت و کادر اجرایی مدرسه دیدار کردند. در این مراسم که دوشنبه نهم مهرماه برگزار شد، «مجید نیک دهقان» مدیر واحد میرداماد، «حیدر بابایی فرد» مشاور پایه هفتم و «محمد علی محسنی» مسئول فرهنگی مدرسه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مدیر واحد میرداماد درباره اهداف کلی آموزشی و پرورشی مدرسه با اولیاء صحبت کرد. نیک دهقان با اشاره به برنامه های درسی و فرهنگی مدرسه گفت: «رسالت واحد میرداماد این است که دانش آموزانی تربیت کند که کشورمان را به اهداف متعالی خود برسانند. برای این هدف برنامه های متنوعی در طول سال تحصیلی برگزار خواهیم کرد. این برنامه های در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی به صورت کاملا هدفمند تدوین شده اند.»

معرفی ویژگی های مقطع دوره اول دبیرستان بخش دیگری از حرف های مدیر واحد میرداماد بود. نیک دهقان با اشاره به سه سال تحصیلی آینده دانش آموزان پایه هفتم گفت: «دوره اول دبیرستان جهت راهنمایی دانش آموزان برای انتخاب رشته و تعیین آینده کاری و تحصیلی آن ها در نظر گرفته شده است. بنابراین خانواده ها می بایست بر عملکرد آن ها نظارت داشته باشند و جزییات آموزشی را به مدرسه واگذار کنند.»

در این جلسه «حیدر بابایی فرد» مشاور پایه هفتم میرداماد هم درباره برنامه های آموزشی دانش آموزان، کارسنج و آزمون های جامع و هفتگی برای اولیاء صحبت کرد. همچنین «محمد علی قصری» مسئول فرهنگی مدرسه مهمترین برنامه های فرهنگی و پرورشی واحد میرداماد را برای اولیاء تشریح کرد.

گفتنی است نخستین جلسه آشنایی کادر اجرایی واحد میرداماد با اولیاء پایه هفتم یکشنبه هشتم مهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی