تحویل برنامه شش ساله واحد پاسداران به اولیاء

برنامه شش ساله دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران طراحی و تدوین شد. این برنامه برای پایه های پیش دبستان تا ششم است و در آن جزییات آموزشی دانش آموزان در هر پایه و در هر ماه مشخص شده است. این برنامه در قالب یک دفترچه در جلسه انجمن اولیاء و مربیان، به اولیاء پاسدارانی داده شد.

«مهدی احدی» معاون واحد پاسداران درباره این برنامه به خبرنگار سایت علامه طباطبایی گفت: «برنامه شش ساله واحد پاسداران در دروس مختلف و براساس خط سير آموزش از ابتدا تا انتهای دبستان تدوین شده است. اين دفترچه با توجه به برنامه درسي ملي و با نگاهي به سند تحول بنيادين آموزش و پرورش طراحي شده است.»

احدی با بیان اهداف این برنامه شش ساله افزود: «مشاركت جدي خانواده و مدرسه هميشه مورد توجه متخصصان امر آموزش و پرورش بوده است. اما گاهي مواقع عدم شناخت اولياء از اهداف و كاركردهاي مدرسه باعث مي شود ارتباط و همكاري بين خانواده و مدرسه به درستي شکل نگیرد. تقويت مشاركت و آگاهي خانواده ها از پيش نيازهاي يك برنامه مؤثر و مدرسه موفق است. این موضوع یکی از مهمترین اهداف تحویل تقویم اجرایی و برنامه شش ساله به خانواده ها نیز هست.»

اخبار پیشنهادی