نتایج خوب علامه ای ها در روز دوم و سوم مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

روز دوم و سوم چهاردهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و دومین دوره مسابقات بین المللی آسیا و اقیانوسیه با نتایج خوب تیم های مجتمع علامه طباطبایی همراه بود. در این رقابت ها که از ۱۴ آذرماه در کیش برگزار می شود، ۸ تیم علامه ای حضور دارند.

 در روز دوم این رقابت ها، تیم های رباتیک علامه طباطبایی در لیگ های رسکیو لاین و رسکیو مایز نتایج خوبی کسب کردند. در لیگ رسکیو لاین، تیم های علامه ای در سه راند به ترتیب امتیازهای ۳۹۰، ۲۸۰ و ۲۹۵ به دست آوردند. در لیگ رسکیو ماز هم علامه ای ها در چهار راند امتیازهای ۱۵۰، ۲۲۰، ۱۸۵ و ۱۱۵ کسب کردند. در همین روز در لیگ Institu تیم متشکل از «امید قشلاقیان» و «ایلیا جهانبانی» با کسب نتایج خوب به مرحله بعد راه یافتند.

جمعه۱۶ آذرماه روز سوم این مسابقات شروع شد. همزمان، مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ هم انجام شد تا تیم ها در این مسابقات هم رقابت های خود را شروع کنند.

در روز سوم بازی ها و در لیگ رسکیو لاین، تیم ATRT علامه در راند سوم ۴۰۶ و در راند چهارم ۴۸۰ امتیاز به دست آورد. در لیگ رسکیو ماز هم تیم علامه در راند سوم ۳۳۰ و در راند چهارم ۳۸۵ امتیاز گرفت.

در پایان روز سوم مسابقات تیم های علامه طباطبایی در لیگ رسکیو لاین در رتبه های دوم و سوم و در لیگ رسکیو ماز هم در رتبه های دوم و چهارم قرار دارند.

همچنین در لیگ فوتبالیست و کواسپیس (امداد فضای مشترک)تیم های علامه طباطبایی با رقیبان خود رقابت کردند. این مسابقات امروز ۱۷ آذرماه هم در لیگ های مختلف ادامه دارد.

چهاردهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و دومین دوره مسابقات بین المللی آسیا و اقیانوسیه از۱۴ تا ۱۸ آذرماه، در جزیره کیش برگزار می‌شود.

شرکت دانش‌بنیان «آریاهمراه‌سامانه» حامی مالی علامه ای ها در این مسابقات است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پیشتاز در ارائه‌ی راهکارهای فناوری اطلاعات در ایران و خاورمیانه به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی