مدیران کرمانی میهمان واحد آبشناسان بودند

مدیران مدارس استان کرمان از امکانات دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان بازدید کردند و با روش های آموزشی این مدرسه آشنا شدند.

«محمد عظیمی»، مسئول آموزش واحد آبشناسان گفت: «با درخواست آموزش و پرورش منطقه ۵ و با توجه به متدهای خاص مجتمع علامه طباطبایی در جنبه های مختلف آموزش، میزبان جمعی از مدیران مدارس استان کرمان در واحد آبشناسان بودیم. در این بازدید در مورد فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی مدرسه  و کتاب های کمک آموزشی، سیستم برگزاری و تصحیح آزمون ها و ارزشیابی توضیحات مفصلی به مدیران کرمانی ارائه شد.»

عظیمی ادامه داد: « رویکرد مدیران مجتمع علامه طباطبایی به گونه ای است که جریان ایده ها و برنامه های مجتمع در بین مدارس دیگر نیز انتقال پیدا کند. ما متدهای خاص مجتمع را در اختیار خانواده تعلیم و تربیت کشور قرار می دهیم چون معتقد هستیم که این کار باعث می شود فرزندان این سرزمین بیش از پیش مسیر موفقیت را طی کنند.»

وی افزود: «یکی از امکاناتی که در این بازدید مورد توجه مدیران قرار گرفت، نحوه تصحیح آزمون های تشریحی به صورت کاملا مکانیزه بود. مدیران ابراز تمایل کردند بتوانند از این سیستم که توسط مجتمع علامه طباطبایی ابداع شده است در مدارس خود استفاده کنند. همچنین سامانه کیوسک ( خرید مکانیزه از بوفه) نیز با استقبال میهمانان مواجه شد.»

همچنین «مصطفی جوادزاده» قائم مقام مجتمع فرهنگی، ـموزشی علامه طباطبایی و مدیر واحد آبشناسان در مورد تاریخچه و اهداف مجتمع و نگاه مدیران و اعضای هیئت موسس به آموزش و نقش مجتمع در آموزش و پرورش کشور صحبت کرد.

مدیران مدارس کرمانی از کلاس رباتیک، هوافضا، انیمیشن، نانو، آزمایشگاه و کلاس درس اجتماعی، هنرهای تجسمی، سالن ورزشی و سالن غذاخوری مدرسه بازدید کردند. مدیران مدارس استان کرمان ابراز امیدواری کردند روزی فرا برسد که تمام مدارس ایران از جمله استان کرمان امکانات واحد آبشناسان را داشته باشند و بتوانند الگوهای آموزشی مجتمع را پیاده کنند.

اخبار پیشنهادی