نهمی های آبشناسان در شهر شیراز

دانش آموزان منتخب پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان به اردوی شیراز رفتند.

کاروان اردوی آبشناسان روز شنبه ۲۷ بهمن با قطار به سمت شیراز حرکت کردند. آنها در طول سفر سه روزه خود در اردوگاه شهید ربانی شیراز اقامت کردند. علامه ای ها از مکانهای تاریخی و تفریحی زیادی بازدید کردند. «ارشان اسد نژاد» یکی از دانش آموزانی که در اردو حاضر بود به خبرنگار مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: «ما در این سفر از جاهای زیادی مانند تخت جمشید، ارگ کریمخان، شاهچراغ دیدن کردیم اما بهترین بخش سفر برای من بازدید از آرامگاه های حافظ و سعدی بود که بعد از آن به مجتمع خلیج فارس رفتیم و خرید کردیم.»

«امیر علی نفر» دیگر دانش آموز پایه نهم امکانات اردوگاه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: «ما در اردوگاه خیلی خوب و تمیزی اقامت داشتیم. در هر یک از اتاق های خوابگاه سرویس بهداشتی و حمام مجزا بود که در کمتر اردوگاهی چنین امکاناتی وجود دارد.»

وی افزود: «اردوی شیراز از اردوهای سالهای گذشته برای من بهتر بود و بیشتر خوش گذشت. از مربیانی که در این سفر زحمت کشیدند تشکر می کنم.»

آبشناسانی ها روز سه شنبه ۳۰ بهمن با قطار به سمت تهران راه افتادند و چهارشنبه صبح به تهران رسیدند.

هر سال یک اردوی برون شهری به شهرهای شیراز، اصفهان و یا مشهد برای دانش آموزان هر پایه از مدارس علامه طباطبایی برگزار می شود. در این اردو دانش آموزان تجربه دوری از خانواده را به دست می آورند و مستقل بودن را تمرین می کنند.

اخبار پیشنهادی