معرفی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی در واحد تهرانپارس

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی واحد تهرانپارس مشخص شدند. این مسابقه دوشنبه ۱ بهمن ماه برای دانش آموزان پایه های دوم تا ششم برگزار شد.

در پایان این مسابقه، در پایه دوم «پریناز همتی»، «آریانا حدادپور» و «نیوشا بازیار» به ترتیب اول تا سوم شدند. در پایه سوم «یسنا باصری»، «سارا گلزاری» و «تیارا تسبیح گوی» به طور مشترک مقام اول را کسب کردند، «ماهانا ابوالفضلی» و «ویونا نجفی» هم دوم و سوم شدند. همچنین «دیانا شرفی»، «هلنا حسینی» و «پرنیان مجدی» از پایه چهارم به ترتیب اول تا سوم شدند. در پایه پنجم هم «آرمیتا صفایی»، «راشین نوایی» و «غزاله آماده» رتبه های برتر را کسب کردند. «فاطمه کیان ارثی» و «هستی رضایی» هم دانش آموزانی بودند که در پایه ششم، اول و دوم شدند. دانش آموزان برتر این مسابقات، از پایه های چهارم، پنجم و ششم در مسابقات کتابخوانی منطقه ۴ شرکت خواهند کرد.

تهرانپارسی ها چه کتاب هایی خواندند؟

کتاب معرفی شده از طرف آموزش و پرورش منطقه ۴ برای دانش آموزان پایه دوم و سوم «موش کتابخانه» و برای پایه های چهارم، پنجم و ششم «پاپر» بود. «موش کتابخانه» داستان موشی است که در کتابخانه زندگی می کند. این موش هر شب یک داستان می‌نویسد و در قفسه کتابخانه می‌گذارد. روز بعد، بچه‌ها کتابش را پیدا می‌کنند و می‌خوانند. بعد از چند روز بچه‌ها کنجکاو می‌شوند و می‌خواهند با نویسنده این داستان‌ها آشنا شوند. «پاپر» هم داستان کبوتری است که به تنهایی زندگی می کند. اما حوادثی باعث می شود که با پرندگان دیگر آشنا شود.

اخبار پیشنهادی