آغاز جشنواره خیریه پاسدارانی های دوره دوم

جشنواره خیریه و جشن کمدتکانی در دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران از شنبه ۱۱ اسفندماه آغاز می شود. پاسدارانی ها از شنبه تا ۱۶ اسفندماه در جشنواره کمدتکانی مدرسه شان شرکت می کنند. دانش آموزان در این برنامه لباس های تمیز و نو خود را برای رساندن به دست نیازمندان به مدرسه می آورند.

برگزاری جشنواره غذا بخش دیگری از جشنواره خیریه واحد پاسداران است. این جشنواره سه شنبه ۱۴ اسفندماه از ساعت ۱۱ تا ۱۵ برگزار می شود. دانش آموزان و خانواده هایشان می توانند در این برنامه با فروش غذا، به نیازمندان کمک کنند. به گفته  «مجتبی نصیری» مسئول انضباطی مدرسه در کنار جشنواره غذا، کالاهای فرهنگی هم به فروش می رسد: «تصمیم گرفته ایم در کنار فروش غذا، نمایشگاه کتاب و عکس هم به صورت خیریه برگزار کنیم. دانش آموزان از غرفه های مانند کتاب، سی دی و محصولات فرهنگی استقبال خوبی می کنند و این کار باعث رونق جشنواره و مشارکت بیشتر دانش آموزان خواهد شد.»

اولین جشنواره خیریه دانش آموزی در دبیرستان دوره دوم دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران در آذرماه برگزار شد. پاسدارانی ها در این جشنواره خیریه غذا درست کردند و به کادر اجرایی و همکلاسی هایشان فروختند. این برنامه در زمان زنگ های تفریح و با حضور دانش آموزان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی