برگزاری پیش آزمون هماهنگ دانش آموزان واحد پاسداران

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با برگزاری پیش آزمون، آمادگی خود را برای آزمون هماهنگ دوره های اول مجتمع فرهنگی، آموزشی علامکه طباطبایی محک زدند.

پیش آزمون امروز شنبه برای پایه هشتم و نهم این مدرسه برگزار شد. در این امتحان دانش آموزان هشتمی و نهمی درسهای هندسه، حساب، زیست، شیمی و فیزیک را آزمون دادند. برای آمادگی بیشتر دانش آموزان، این امتحان همزمان به صورت تستی و تشریحی برگزار شد تا دانش آموزان شرایطی کاملا مانند شرایط آزمون هماهنگ را تجربه کنند.

گفتنی است دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در هفته گذشته برنامه های خاصی برای آماده کردن دانش آموزان جهت آزمون هماهنگ پیش بینی کرد. از جمله این برنامه ها برگزاری آزمون های هر درس در زنگ اول بود که در آن از ابتدای هر کتاب آزمون گرفته شد.

اولین آزمون تشریحی «مفاهیم» هماهنگ بین دبیرستان های دوره اول مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی روز یکشنبه ۱۴ آبان برگزار می شود. سوالات این آزمون از درس های ریاضی و علوم و به صورت تشریحی طراحی شده است.

معاونت آموزشی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ هفت آزمون هماهنگ بین مدارس پیش بینی کرده است که به سه شکل تستی چهارگزینه ای، تستی ۵ گزینه ای و تشریحی برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی