از اردوی شیراز واحد فرمانیه چه خبر؟

دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز دوشنبه از راه آهن تهران راهی شیراز شدند. در این خبر به اختصار برنامه های اردوی شیراز واحد فرمانیه را بخوانید.

نهمی های واحد فرمانیه سه شنبه در ساعت ۹ به ایستگاه راه آهن شیراز رسیدند و به سمت اردوگاه شهید ربانی حرکت کردند. بعد از اسکان در اردوگاه و صرف صبحانه، جلسه ای با موضوع قوانین و شرایط اردو  و سپس جلسه تربیتی در مورد موضوعات بلوغ اجتماعی توسط هادی فلاح، مسئول اردو برگزار شد. نهمی ها بعد از صرف نهار به سمت حافظیه و سعدیه رفتند و از آرامگاه این دو شاعر بزرگ دیدن کردند و فالوده خوردند. بعد از بازگشت به اردوگاه بازی های گروهی انجام شد و استخر، پایان بخش برنامه های روز اول بود.

روز دوم برنامه های سیاحتی زیادی در برنامه اردو قرار داشت. فرمانیه ای ها بعد از صرف صبحانه به سمت ارگ کریمخان رهسپار شدند و سپس برای خرید سوغاتی به بازار بزرگ تجاری و تفریحی خلیج فارس رفتند. آنها برای خوردن نهار به اردوگاه برگشتند و بعد از کمی استراحت، راهی باغ ارم شدند. برنامه بعدی اردو زیارت حرم مطهر شاهچراغ بود. در بازگشت به اردوگاه، مسابقات ورزشی مانند فوتسال، بسکتبال و والیبال بعد از خوردن شام برگزار شد و مانند روز اول، آخرین برنامه روز سوم اردو هم، استفاده از امکانات استخر اردوگاه شهید ربانی بود.

فرمانیه ای ها امروز، در آخرین روز اردوی شیراز از تخت جمشید دیدن می کنند و پس از جمع آوری وسایل و بستن ساکها به راه آهن شیراز می روند تا راهی تهران شوند. آنها روز جمعه حدود ساعت ۹ صبح به تهران می رسند.

اخبار پیشنهادی