برگزاری مسابقه به مناسبت روز بسیج دانش آموزی در واحد پاسداران

دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت روز بسیج دانش آموزی مسابقه خانوادگی برگزار می کند. این مسابقه که «نوجوان قهرمان» نام دارد بین دانش آموزان و خانواده های آنها برگزار خواهد شد.

جزوه این مسابقه از طریق کانال اطلاع رسانی مدرسه به خانواده ها و دانش آموزان ارائه می شود. فایل ها شامل عکسهایی با محتوای دفاع مقدس و شامل داستان های کوتاه است. این داستان ها مربوط به نوجوانانی است که در دفاع مقدس حماسه آفریده و به شهادت رسیده اند.

دانش آموزان و خانواده هایی که که مایل به حضور در مسابقه هستند می بایست به سوالاتی که از سوی معاونت فرهنگی مدرسه در رابطه با محتوای و مفهوم عکس ها مطرح می شود پاسخ دهند. سوالات پنج شنبه ۱۱ آبان ماه از طریق کارسنج و کانال اطلاع رسانی مدرسه برای دانش آموزان ارسال می شود.

دانش آموزان و اولیا تا روز شنبه ۱۳ آبان زمان دارند پاسخ ها را به کارسنج مسئول فرهنگی دبیرستان ارسال کنند. اعلام نتایج مسابقه نیز از طریق کارسنج و کانال اطلاع رسانی انجام می شود.

داوران این مسابقه معاونت فرهنگی و معلم دین و زندگی قرآنی واحد پاسداران هستند. به برندگان این مسابقه در جشن روز ۱۳ آبان جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

گفتنی است هر سال ۸ آبان به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده به عنوان روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

دانش آموزان و اولیا تا روز پنج شنبه زمان دارند پاسخ ها را به صورت کتبی به معاونت فرهنگی مدرسه تحویل دهند.

داوران این مسابقه معاونت فرهنگی و معلم دین و زندگی قرآنی واحد پاسداران هستند. به برندگان این مسابقه جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

گفتنی است هر سال ۸ آبان به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده به عنوان روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی