کلاس وبلاگ نویسی در واحد فرمانیه

یکی از کلاسهای کانون فرهنگی و هنری دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه، کلاس آموزش وبلاگ نویسی است. صحبتهای علی رستمی، دبیر وبلاگ نویسی واحد فرمانیه را در ادامه بخوانید.

رستمی می گوید این چهارمین سال برگزاری کلاس وبلاگ نویسی در واحد فرمانیه است. او ادامه می دهد: « در بخش اول کلاس وبلاگ نویسی دانش آموزان با نحوه ساخت وبلاگ و بارگذاری و ارائه مطلب در وبلاگ آشنا می شوند. این بخش چهار الی پنج جلسه طول می کشد و بعد از آن وارد مرحله آموزش کدنویسی می شویم.»

وی می افزاید: «در کدنویسی قالب وبلاگ دانش آموزان با برنامه جاوا اسکریپت آشنا می شوند. برای بسیاری از آنها این کلاس نقطه شروع علاقه مندی به دنیای برنامه نویسی و ورود به عرضه های جدی تر است.»

رستمی می گوید مدتی است که وبلاگ نویسی تقریبا از دور خارج شده اما اصولی که دانش آموزان در این کلاس می آموزند در رشته های دیگر کامپیوتر نیز مفید است. او قصد دارد در بخشی از کلاس نحوه کار با برخی از اپلیکیشن های جدید فضای مجازی را به دانش آموزان آموزش دهد.

مربی کلاس وبلاگ نویسی واحد فرمانیه ادامه می دهد: « موضوعات وبلاگ دانش آموزان عمدتا در زمینه های دینی و قرآنی است. ما وبلاگ ها را برای شرکت در مسابقات آموزش و پرورش آماده می کنیم. دو سال گذشته موفق شدیم در مسابقات وبلاگ نویسی سطح مجتمع، مقام های اول و سوم را به دست آوریم.»

اخبار پیشنهادی