المپیاد ورزشی گلستانی ها شروع شد

المپیاد ورزشی واحد گلستان در رشته های پلی استیشن ۴، فوتبال دستی، فوتسال، والیبال، شطرنج، شنا و تنیس روی میز برگزار می شود.

دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان به مناسبت روز دانش آموز، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در رشته های پلی استیشن ۴، فوتبال دستی، شنا، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می کند.

این المپیاد از شنبه، ۶ آبان با مسابقات پلی استیشن ۴ و فوتبال دستی آغاز می شود و سه شنبه، ۹ آبان با مسابقات شنا پیگیری می شود. سپس در روز پنج شنبه مورخ ۱۱ آبان، ۴ رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می شود. به نفرات برتر این المپیاد جوایز نفیسی اهدا می شود.

دانش آموزان گلستانی استقبال کم نظیری از این المپیاد به عمل آوردند به طوری که تنها در رشته پلی استیشن ۴ تعداد ۹۰ نفر با هم به رقابت می پردازند. همچنین ۵۰ نفر در رشته فوتبال دستی، ۳۳ نفر در رشته تنیس روی میز، ۲۳ نفر در رشته شنا و ۱۳ نفر در رشته شطرنج ثبت نام کرده اند. ۷ تیم فوتبال و ۶ تیم والیبال هم در این المپیاد حضور دارند.

مسابقات شنا، فوتسال و والیبال المپیاد ورزشی درون مدرسه ای واحد گلستان در مجموعه ورزشی تازه تاسیس امام رضا (ع) برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی