شماره نهم ماهنامه “هفت و نيم” با تيتر اصلي “امان از امتحان” منتشر شد

شماره اردیبهشت ماهنامه داخلی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، “هفت و نیم”، با محوریت امتحانات پایان سال تحصیلی، برای دانش آموزان دوره اول و دوم دبیرستان، و شروع تعطیلات تابستانی، برای دبستانی ها، منتشر شد.

اگر مي خواهيد در امتحانات خرداد، نتايج بهتري بگيريد پيشنهاد مي كنيم شماره نهم ماهنامه “هفت و نيم” را از مدارس خود بصورت رايگان تحويل گرفته و توصيه هاي امتحاني دبيران تان را مطالعه كنيد. 

در اين شماره، عليرضا حق گوي، آموزشی مجتمع علامه طباطبايي، مراحل آماده سازی یک امتحان را از چگونگي طرح سوالات تا نحوه توزيع آن به مدارس، براي اولين بار تشريح كرده است.

توصيه هاي دبيران  دوره اولي در صفحه هاي مربوط به واحدهای پاسداران و آبشناسان و فرمانيه را براي سپري كردن امتحانات خوب از دست ندهيد. اين صفحات به ويژه براي دانش آموزان پایه هفتم كه برای اولین بار برنامه طولانی و سنگین امتحانات نوبت دوم را در مقطع دبیرستان دوره اول تجربه می کنند، كمك كننده است. گلستانی ها هم در اين شماره به سراغ دبیر زیست شناسی شان رفته اند و از او در مورد روزهای تحصیلش و خاطرات امتحانات خرداد پرسیده اند.

موضوعات صفحات دبيرستان هاي دوره دوم پاسداران و شريعتي با عناوين “١٩ روز طلايي” و “ایجاد موازنه در مطالعه درس ها برای امتحانات نوبت دوم و کنکور” به نحوه آماده شدن همزمان براي كنكور و امتحانات پايان سال اختصاص يافته است.

موضوع ویژه شماره نهم ماهنامه هفت و نیم به گزارش تصويري از جشنواره علمی، پژوهشی علامه طباطبایی، ATFCUP اختصاص دارد. در اين شماره همچنين با اعضای تیم رباتیک واحد میرداماد مصاحبه شده است.

صفحات ویژه دبستان ها در ماهنامه “هفت و نيم”، رنگ و بوی تابستانی دارند. دانش آموزان واحد تجریش در پايان اولین سال تاسیس مدرسه شان با دوستان صمیمی خود عکس یادگاری گرفته اند و پاسدارانی های دبستانی درباره برنامه هايشان در فصل تابستان با هفت و نیم صحبت كرده اند. در این شماره با یک خانواده علامه ای که دخترشان در پایه ششم واحد تهرانپارس و پسرشان در واحد فرمانيه تحصیل كرده، مصاحبه شده است. در صفحه مربوط به واحد نياوران هم چند کتاب جذاب برای مطالعه در روزهای بلند تابستان معرفي شده است.

شماره نهم ماهنامه هفت و نیم از فردا در دوازده مدرسه علامه طباطبايي توزيع مي شود.

اخبار پیشنهادی