۱۱ عضو شورای دانش آموزی آبشناسان معرفی شدند

انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار شد و نفرات منتخب معرفی شدند.

پس از شمارش آرای دانش آموزان، پارسا زندیه، سید بنیامین عزتی، آرتا کاظمی، مانی عظیمی، شروین کیازر و آرمان قاسمی از پایه هفتم، محمد مهدی مستقیمی و آرمین کلاگری از پایه هشتم، پارسا یزدان پناه، مانی باطنی و پارسا رضایی از پایه نهم به عنوان نفرات منتخب وارد شورای دانش آموزی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ واحد آبشناسان شدند.

آرتا کاظمی دانش آموز پایه هفتم که در سالهای چهارم و پنجم دبستان عضو شورای دانش آموزی بوده است، به خبرنگار سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: « من با خیلی از بچه ها و همکلاسی هایم دوست هستم، آنها به من رای دادند و می خواهم حرفهای آنها را بشنوم و به مسئولان مدرسه بگویم. از این به بعد باید بهتر نگاه کنم و دقیق تر ببینم. ما در شورای دانش آموزی در مورد بعضی کارها و تصمیمات مشورت دادیم که پس از موافقت مدیر انجام شد. امیدوارم که پیشنهاداتمان مفید باشد.»

مانی باطنی دانش آموز پایه نهم برای اولین بار به شورای دانش آموزی راه پیدا کرده است. او می گوید: «می خواهم برنامه هایی پیشنهاد بدهم که وضعیت آموزشی دانش آموزان پایه نهم برای ورود به مدارس برتر شهر تهران پیشرفت کند. شعار من این بود که امتحانات را کمتر کنم چون به نظر بچه ها تعداد امتحانات زیاد است. از لحاظ اجرایی و تدریس معلم ها مشکلی ندیدم اما اگر موردی را از بچه ها بشنوم یا خودم مشاهده کنم، حتما مطرح می کنم.»

اخبار پیشنهادی