تقدیر از دانش آموزان برتر واحد شریعتی

از دانش آموزان برتر آموزشی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی تقدیر شد. این مراسم همزمان با توزیع کارنامه های نیمسال اول تحصیلی با حضور اولیا دانش آموزان برگزار شد. «مهدی لواسانی» مدیر واحد شریعتی در ابتدای مراسم در جمع خانواده ها، گزارشی از فعالیت های آموزشی ، فرهنگی و ورزشی مدرسه ارائه داد. او در ادامه به برنامه های مهم واحد شریعتی تا پایان سال تحصیلی اشاره کرد. برگزاری آزمون های آزمایشی منظم به ویژه برای پایه دوازدهمی ها، برگزاری برنامه های فرهنگی مانند اردوهای درون و بیرون شهری و شرکت تیم های ورزشی واحد شریعتی در مسابقات منطقه ای از مهمترین برنامه هایی بود که لواسانی برای خانواده ها تشریح کرد.

تقدیر از برترین های آموزشی

در این مراسم دانش آموزان برتر هر پایه بر اساس نتایج امتحانات نیمسال اول و پیشرفت تحصیلی در طول ترم جایزه گرفتند. در پایه دهم ریاضی، «کیان علی اصغر» و «فرجاد فلاح» به عنوان رتبه اول و «سید بهراد حسینی نیا» به عنوان رتبه سوم جایزه گرفتند. همچنین «سام رضایی»، «امیرعلی شاه میرزایی» و «مهدی افشار» هم برای پیشرفت تحصیلی شان جایزه گرفتند.

در پایه دهم ریاضی «کوروش وال محمدی» و «میلاد دهقان» به عنوان نفرات اول و دوم ترم و«محمد مهدی حاجی آقایی» و «ابوالفضل پوررجبی» برای پیشرف تحصیلی تقدیر شدند.

در یازدهم ریاضی «آرگن میناسیانس»، «هایک سرداریانیت» و «کیارش کشه فراهانی»  بهترین دانش آموزان تحصیلی انتخاب شدند و از «امیر محمد میره ای» و «حمیدرضا عبادی» هم مورد تقدیر قرار گرفتند. در یازدهم تجربی هم «دانیال ابوالقاسم» و «آرتین صالحی» نفرات برتر آموزشی و «سروش قرنجینگ» برای پیشرفت تحصیلی جایزه گرفتند.

«رادمهر برزگری»، «رهام پورحیدری»، «متین دلاورپور»، پارسا جعفری پور» و «امید عظیمی پور» از پایه دوازدهم رشته ریاضی و «مهدی شیوا»، «محمدحسین نادعلی»، «امیرعلی معدن پور»، «امیرمحمد رجبی»، «امیرمسعود هاشمی»، «اشکان شفیعی» و «محسن تقوی» از پایه دوازدهم رشته تجربی هم دانش آموزانی بودند که در این مراسم جایزه گرفتند.

* برگزاری جلسات توجیهی ثبت نام سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی از ۴ بهمن آغاز شده است. ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی برای مقطع دبیرستان دوره دوم همچنان ادامه دارد. 

اخبار پیشنهادی