مسئول آموزشی واحد آبشناسان: بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان در کلاسهای آنلاین شرکت می کنند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در روزهای تعطیلی مدارس با شرکت در کلاسهای آنلاین مباحث درسی را می آموزند.

محمد عظیمی، مسئول آموزش واحد آبشناسان در مورد راه اندازی سیستم آموزش آنلاین به خبرنگار سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: «بعد از تعطیلی مدارس ما بلافاصله نحوه استفاده از سیستم آموزش آنلاین را به مشاوران و دبیران آموزش دادیم. برای همه دانش آموزان مدرسه اکانت تعریف شده است. پس از گذشت چند روز از اجرای این برنامه بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان همه پایه ها در جلسه های آنلاین آموزش شرکت می کنند.»

وی افزود: «دبیران بر اساس برنامه در مدرسه حاضر می شوند و تدریس آنلاین را انجام می دهند. این روش مورد تایید و رضایت معلم ها و دانش آموزان قرار گرفته است. در نظر داریم بعد از بازگشایی مدارس در حوزه آموزش های تکمیلی و در صورت نیاز استفاده از این سیستم را ادامه دهیم.»
عظیمی یکی از ویژگی های مثبت آموزش آنلاین را امکان ارتباط دو سویه دانست و گفت: «دانش آموز می تواند هر وقت که سوالی داشت با اجازه دبیر، سوالش را مطرح کند. دبیران مطالب را از قبل به صورت فایل پاورپوینت یا پی دی اف آماده می کند و در کلاس مجازی در اختیار دانش آموزان می گذارند.»

به گفته مسول آموزش واحد آبشناسان برای درس های هندسه، حساب و جبر، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و ادبیات کلاسهای آنلاین برگزار می شود. برای درسهای دیگر نیز در صورت نیاز کلاس آنلاین برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی