آزمون ورودی متقاضیان ثبت نام میان پایه، ۲ خرداد برگزار می شود

معاونت آموزشی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در اطلاعیه ای زمان و نحوه برگزاری آزمون ورودی متقاضیان ثبت نام میان پایه (پایه های هشتم و نهم) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

بر این اساس، آزمون ورودی میان پایه روز جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۱ صبح به صورت آنلاین برگزار می شود. زمان آزمون ۹۰ دقیقه است که از لحظه ورود کاربر به فضای برگزاری آزمون، محاسبه خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است که آزمون ورودی آنلاین از محتوای دروس ریاضی و علوم به صورت سوالات ۴ گزینه ای و پاسخ کوتاه برگزار می شود. دانش آموزان در پاسخ به سوالات پاسخ کوتاه پس از حل مسئله فقط باید جواب نهایی را در جای مشخص شده بنویسند.

متقاضیان ثبت نام با مراجعه به سایت  alameh.irاز بخش «امور دانش آموزان» و سپس گزینه «سامانه مدیریت آموزش مجازی» می توانند وارد این سامانه شده و در آزمون آنلاین شرکت کنند. کد کاربری متقاضیان همان کد ملی و رمز عبور، ۴ رقم سمت راست کد ملی تعریف شده است که از روز جمعه ۸ صبح در دسترس متقاضیان خواهد بود. لطفا از مراجعه پیش از موعد مقرر شده خودداری کنید.

معاونت آموزشی در این اطلاعیه از متقاضیان خواسته است که به نکات زیر توجه نمایند:

  • ابتدا از کیفیت اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت مواجهه با خطای Forbidden یا Error403  از غیر فعال بودن VPN سیستم خود مطمئن شوید و مجدداً صفحه را Refresh نمایید.
  • در صورت مواجه با خطای Script یا مسدودی آنتی ویروس، cache مرورگر خود را خالی کنید، برای این کار کافی ا‌ست دکمه‌های ترکیبی  Ctrl+f5 را فشار دهید.
  • حتما نام‌ کاربری و رمز عبور خود را در محل مورد نظر تایپ کنید و از کپی کردن آن خودداری نمایید.
  •  در صورت رویت خطای ورود نامعتبر، از صحت کد ملی اطمینان حاصل کنید. سیستم، کد ملی که در سامانه ثبت‌ نام وارد کرده‌اید را به عنوان کد ملی شما می‌شناسد.
  • در صورتی که سوالات با تاخیر برای شما نمایش داده می‌شود، لطفاً تامل کنید و صبور باشید، این مشکل ممکن است به دلیل کیفیت اینترنت شما باشد.
  • زمان آزمون با لحاظ کردن تاخیر‌های احتمالی محاسبه شده است.

در صورت بروز هرگونه مشکل و طرح سوالات احتمالی با شماره های ستاد ثبت نام، ۴۴۸۴۸۳۰۰ و ۴۴۸۴۸۲۰۰ تماس بگیرید.

اخبار پیشنهادی