برگزاری جشن الفبا و اردوی دوستی در واحد تجریش

جشن الفبا برای دانش آموزان پایه دوم پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تجریش، دوم شهریورماه برگزار شد. در این برنامه، دانش آموزان ابتدا با معلم پایه دوم آشنا شدند. سپس به کلاس رفتند و با کمک آموزگاران درس های سال قبل شان را مرور کردند.

برگزاری فعالیت های پرنشاط در حیاط مدرسه بخش دیگری از جشن الفبای دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تجریش بود. ساخت کاردستی و انجام بازی های گروهی از جمله این برنامه ها بود. جشن الفبا هر سال خردادماه برای پایه اولی ها برگزار می شد اما به دلیل تعطیلی مدارس، این جشن با سه ماه تاخیر برگزار شد.

آشنایی با همکلاسی ها در اردوی دوستی

تجریشی ها همچنین در هفته آخر مردادماه در اردوی دوستی شرکت کردند. دانش آموزان در گروه های چند نفره به همراه اولیاشان به مدرسه آمدند و با معلمان و همکلاسی های جدیدشان آشنا شدند.

دانش آموزان در حیاط مدرسه، در ایستگاه هایی که برای معرفی و بازی هر دانش آموز مشخص شده بود، با معلمان دروس مختلف آشنا شده  و در چالش بازیهای جذاب «معلم – شاگرد» شرکت کردند. آن ها همچنین آرزوهای خود را روی بادکنک های درخت آرزوها نوشتند. اردوی دوستی با اهدای جوایزی به همه دانش آموزان به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی