برگزاری اولین جلسه شورای دبیران واحد آبشناسان

اولین جلسه شورای دبیران دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «مصطفی جوادزاده» مدیر واحد آبشناسان سال تحصیلی جدید را به همکاران تبریک گفت و چند دقیقه ای مسائل مربوط به سال تحصیلی جدید مانند آموزش آنلاین و کلاس های حضوری را برای دبیران تشریح کرد.

چگونگی تدریس دبیران در فضای مجازی، بخش اصلی جلسه شورای دبیران واحد آبشناسان بود. «محسن ایرجی» مسئول آموزش دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی در این جلسه توضیحاتی درباره چگونگی تدریس دبیران در فضای مجازی و تطبیق دادن آن با روش تدریس E 5 برای دبیران ارائه داد. در ادامه کارشناس آموزش مجتمع نیز نحوه استفاده از فضای مجازی و چگونگی بارگذاری تکالیف و همچنین برگزاری آزمون های مجازی از طریق  سامانه مدیریت آموزشی(ATMS) را تشریح کرد.

«عباس کرمانیان» مسئول آموزش واحد آبشناسان، سخنران دیگر این جلسه بود. توضیح درباره سامانه مدیریت آموزشی، حضور فیزیکی دبیران هنگام تدریس آنلاین، نحوه افزایش مشارکت دانش آموزان در کلاس ها و   چگونگی بارگذاری نمرات و سوالاتی که در اختیار مشاوران قرار می گیرد، از جمله مهمترین مباحثی بود که کرمانیان به آن ها اشاره کرد.

برگزاری مسابقه بین دبیران، معرفی شورای معلمان مدرسه و انتخاب «محمود دلکش» به عنوان نماینده دبیران، از برنامه های دیگر این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی