پیش دبستانی های واحد تجریش چه مهارت هایی یاد می گیرند؟

دانش آموزان پیش دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تجریش با شرکت درکلاس های آنلاین و مشاهده محتوای آفلاین، با رویکرد مهارت محور آموزش می بینند.

موضوع کلاس های پیش دبستان در واحد تجریش، حل مسئله، کاوش فکری، درک مطلب، هنر و خلاقیت، بازی و ریاضی، قصه گویی و کتابخوانی، زبان و مهارت های زندگی است.

«غزاله سعیدی» معاون آموزش پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تجریش، درباره کلاس های آنلاین دانش آموزان گفت: «دانش آموزان در این کلاس ها به صورت آنلاین، با هم کلاسی هایشان هم فکری دارند. برای مثال آن ها در کلاس حل مسئله به صورت گروهی فعالیت می کنند و برای مسائلی که در اختیارشان قرار داده می شود، راه حل پیدا میکنند و با استفاده از لگو آن را به مرحله عینی در می آورند.»

پیش دبستانی های واحد تجریش، درس «ریاضی» را همراه بازی یاد می گیرند . همچنین آن ها در زنگ «فارسی» مقدمات سواد خواندن، صدا آموزی، آوا آموزی و جمله سازی به همراه بازی و سرگرمی را همراه هم کلاسی هایشان می آموزند. در زنگ کاوش فکری، معلم برای دانش آموزان انیمیشن پخش میکند و دانش آموزان در مورد آن با هم گفت و گو می کنند.

دانش آموزان پیش دبستانی همچنین هر هفته یک «واحد کار» دارند. موضوعات درس واحد کار در دبستان تجریش، شناخت احساسات، ایمنی و مراقبت، حواس ۵گانه، حیوانات اهلی و وحشی، پوشاک، مشاغل و … هستند که در هر کدام از این واحد ها دانش آموزان مهارت های زندگی را یاد می گیرند.

 کلاس های پیش دبستان در واحد تجریش، مهارت محور هستند همچنین این کلاس ها به بهبود برقراری ارتباط دانش آموزان به صورت آنلاین با یکدیگر کمک می کنند.

اخبار پیشنهادی