پاسدارانی ها در جلسات هدایت تحصیلی شرکت می کنند

دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران از یکشنبه ۱۲ بهمن در جلسات هدایت تحصیلی شرکت می کنند. اولین جلسه هدایت تحصیلی نهمی های این واحد، یکشنبه ۱۲ بهمن به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. از دوشنبه ۱۳ بهمن هم دانش آموزان پایه نهم با اولیا خود به صورت جداگانه در جلسات حضوری هدایت تحصیلی شرکت می کنند. با توجه به گروه بندی انجام شده در پایه نهم، جلسات هدایت تحصیلی حضوری دانش آموزان به همراه اولیا خود در روزهای دوشنبه ۱۳ تا شنبه ۱۸ بهمن برگزار خواهد شد.

«مهدی شریفیان» مشاور پایه نهم واحد پاسداران معتقد است هدایت تحصیلی موفق، یکی از مهم ترین اهداف خانواده ها و دانش آموزان در پایه نهم است: «مهم ترین تصمیم دانش آموزان در پایه نهم، هدایت تحصیلی است. به همین دلیل هم خانواده ها و هم خود دانش آموزان حساسیت ویژه ای روی این موضوع دارند.»

به گفته مشاور پایه نهم، موفقیت دانش آموز در این مقطع به چهار عنصر هوش، توانایی، علاقه و استعداد و در یک راستا قرار گرفتن آن ها بستگی دارد: «برای موفقیت دانش آموز، تمامی این چهار مورد باید در یک راستا باشند. برای رسیدن به این مهم، جلسات توجیهی متعددی برگزار می شود که هدف آن ها در انتها، هم نظر بودن مشاور، والدین و دانش آموز به منظور ایجاد کمترین چالش ممکن برای دانش آموز از منظر هدایت تحصیلی موفق است.»

اخبار پیشنهادی