اردیبهشت تجریشی ها؛ از آشپزی تا گزارشگری

دانش آموزان پایه دوم دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تجریش از ۵ تا ۱۸ اردیبهشت، هر یکشنبه در برنامه «گزارشگر کوچک» شرکت می کنند. در این برنامه دانش آموزان ابتدا یکی از اخبار خوب روز را انتخاب می کنند و به آن مسلط می شوند. سپس خبر را در ۲ دقیقه برای هم کلاسی هایشان به صورت آنلاین، گزارش می دهند.

به گفته «شبنم جلالوند» دبیر پایه دوم واحد تجریش، برنامه گزارشگر کوچک مربوط به دستور زبان فارسی است: «دانش آموزان در این فعالیت به لحن، صوت و فن بیان توجه می کنند. هدف از انجام این فعالیت در پایه دوم تمرين و تقويت صوت در خواندن، اداي صحيح و كامل كلمات، ايجاد حس شادی در بازگويی اخبار خوب، کشف استعداد دانش آموزان در فعاليت هاي مربوط به فن بيان و افزایش اعتماد به نفس آن ها است.»

فعالیت دیگری که دومی های واحد تجریش در اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام دادند، شرکت در برنامه آشپزی بود. آن ها در این برنامه پیش غذا، دسر و خوراکی های خوشمزه درست کرده و برای خوراکی هایشان اسم انتخاب کردند.

جلالوند در ادامه، درباره برنامه آشپزی در کلاس می گوید: « این برنامه را به مناسبت روز جهانی خلاقیت و نوآوری، با هدف افزایش خلاقیت در دانش آموزان و ایجاد حس نشاط در کلاس آنلاین، اجرا کردیم.»

اخبار پیشنهادی