ثبت نام پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی ادامه دارد

ثبت نام علامه پایه هفتم مدارس دوره اول مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ادامه دارد.  

متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم مدارس پسرانه و دخترانه علامه طباطبایی، صرفا می توانند واحدهای متوسطه دوره اول پسرانه میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و متوسطه دوره اول دخترانه پاسداران را به عنوان اولویت اول خود انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام در واحد متوسطه دوره اول پسرانه پاسداران برای پایه هفتم انجام نمی شود. 

ثبت نام پایه هفتم و میان پایه های مدارس پسرانه و دخترانه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۱۳ دی ماه سال گذشته آغاز شده است.  

بر اساس اعلام معاونت آموزشی مجتمع، متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی ابتدا با مراجعه به سایت alameh.ir در «سامانه ستاد ثبت نام» پیش ثبت نام کردند. دارا بودن ارزیابی خیلی خوب یا خوب یا معادل آن در کارنامه نوبت دوم سال پنجم ابتدایی یا کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی و پذیرش در مصاحبه از شرایط پذیرش دانش آموز بود. متقاضیان بعد از پیش ثبت نام، کد و رمز عبور دریافت می کنند تا ادامه مراحل ثبت نام را در سامانه انجام دهند.

برگزاری جلسات توجیهی ثبت نام
جلسات توجیهی ثبت نام مدارس سیزده گانه علامه طباطبایی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از جمعه ۱۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به دو صورت حضوری و غیر حضوری آغاز شده است. 

خانواده هایی که از طریق سامانه ثبت نام، آمادگی خود را برای ثبت نام در مدارس ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم علامه طباطبایی اعلام کرده بودند، به مرور به جلسات توجیهی حضوری یا غیر حضوری دعوت شدند. جلسات توجیهی حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و در گروه های بسیار کوچک برگزار شد.

هم اکنون جلسات مشاوره ثبت نام  برای هر خانواده بصورت مجزا در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی