پایان امتحانات نیمسال دوم کنکوری ها

دانش آموزان گروه ریاضی پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی یکشنبه ۲۳ خرداد در آخرین امتحان نیمسال دوم شرکت کردند. دوازدهمی های واحد شریعتی بعد از تمام شدن امتحاناتشان از سه شنبه ۲۵ خرداد در ششمین فاز مطالعاتی اردوی عید شرکت می کنند. این فاز پایانی شامل برنامه آزمون های شبیه ساز، تحلیل آزمون ها، ترمیم نقاط ضعف آزمون و برنامه مطالعاتی است. «محمدرضا سجادی» مشاور دوازدهمی های واحد شریعتی درباره فاز ششم می گوید: «در این مدت کوتاه باقی مانده تا کنکور بهترین فرصت برای تمرین بیشتر دانش آموزان، آزمون های آزمایشی است. در کنار این آزمون ها بخش مهم آزمون که همان تحلیل آزمون است هم در برنامه فاز ششم پیش بینی شده است.»

سجادی درباره امتحانات نیمسال دوم کنکوری ها می گوید: «امتحانات دانش آموزان تجربی زودتر از گروه ریاضی به پایان رسید و آزمون های آزمایشی را با فاصله چند روز زودتر از گروه ریاضی شروع کردند. در امتحانات هم با کمک کلاس های رفع اشکالی که برای دانش آموزان برگزار شد، هم از نظر مدل خواندن تشریحی درس ها و هم رفع اشکال کنکوری، بسیار به دانش آموزان کمک شد.»

مشاور دوازدهمی ها همچنین از اهمیت فرصت کوتاه باقی مانده تا کنکور گفت: «این فرصت کوتاه تا کنکور سراسری، برای کنکوری ها بهترین زمان برای تمرین بیشتر است. توصیه من به دانش آموزان این است که در این فرصت، بیشتر کنکور های آزمایشی و شبیه ساز را در شرایط روز آزمون و با زمان بندی های کنکور انجام دهند. تحلیل آزمون و توجه ویژه و رفع اشکال تست هایی که پاسخ نمی دهند یا پاسخشان به آن ها نادرست است هم از دیگر نکاتی است که دانش آموز سال دوازدهم در این مدت می تواند با کمک مشاور خود به انجام آن ها بپردازد.»

اخبار پیشنهادی