آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس علامه طباطبایی

سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به طور رسمی از امروز شنبه ۳ مهرماه در دبیرستان های دوره اول و دوره دوم مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی آغاز شد. دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی سال تحصیلی جدید را هم مانند سال گذشته، به صورت آنلاین آغاز می کنند.

پیش از شروع سال تحصیلی، برنامه های مختلفی در مدارس علامه طباطبایی انجام شد تا کلاس های آنلاین و آفلاین به بهترین شکل شروع شوند و دانش آموزان علامه ای تحصیل شان را در شرایط مناسبی آغاز کنند.

برگزاری جلسه کادر اجرایی

جلسه کادر اجرایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد، برای شروع سال تحصیلی، سه شنبه ۳۰ شهریور برگزار شد. موضوع بازگشایی مدرسه و بررسی برنامه های آموزشی و فرهنگی سال تحصیلی جدید از جمله موضوعات این جلسه بود.

آشنایی با دبیران و کادر اجرایی

جلسات دبیران گروه های درسی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان ۲۳ و ۲۴ شهریور با حضور مدیریت واحد، معاون فرهنگی، معاون آموزشی و مشاوران پایه ها برگزار شد.آشنایی دبیران با مشاوران و کادر اجرایی و بررسی عملکرد، چگونگی و سطح تدریس هر دبیر از مهم ترین موضوعات جلسات گروه های درسی واحد آبشناسان بود.

صحبت درباره احتمال آموزش حضوری

جلسه دبیران دبیرستان پسرانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران، ۲۹ شهریور با حضور مدیر و معاون آموزش این واحد برگزار شد. در این جلسه درباره موضوعاتی همچون بهبود شرایط، کیفی شدن آموزش در مجازی و تغییر شرایط به سمت آموزش حضوری صحبت شد.

درس خواندن با برنامه

برگزاری جلسات مشاوره به صورت تلفنی، یکی از برنامه های دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان برای شروع سال تحصیلی بود. در این جلسات، مشاور پایه هشتم و نهم واحد درباره برنامه ریزی آموزشی در سال تحصیلی جدید با دانش آموزان صحبت کرد.

معارفه مجازی دختران پاسدارانی

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران سال تحصیلی جدید را با برنامه معارفه مجازی آغاز می کنند. آشنایی با دبیران و شورای مدرسه، گوش دادن به تک نوازی دانش آموزان، آشنایی با قوانین شرکت در کلاس های مجازی در سال جدید و بازی مجازی با مشاوران پایه از بخش های این برنامه در واحد پاسداران است.

طرح درس ها بررسی شد

گردهمایی دبیران پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران، ۲۳ شهریور با حضور مدیریت واحد پاسداران و مسئولین پایه برگزار شد. بررسی طرح درس های سال تحصیلی جدید، گزارش تابستان و مزایا و معایب آموزش آنلاین از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

آشنایی با مدرسه و دوستان جدید

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۲۷ تا ۳۱ شهریور، در جشن شروع سال تحصیلی شرکت کردند. آن ها برای شرکت در این برنامه در ساعت های مشخص شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدرسه رفتند. بازی فوتبال، مسابقه علمی، دیدار با معلم ها، دریافت هدیه و شعر خوانی از بخش های مختلف این برنامه بود.

 جشن شکوفه ها؛ سر آغازی برای سال تحصیلی شاد

دانش آموزان پیش دبستان و پایه اول دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی، در جشن شکوفه ها شرکت کردند. این برنامه از ۲۰ تا ۲۲ شهریور در زمان بندی مشخص و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط مدرسه برگزار شد. اجرای نمایش عروسکی با موضوع حضور دانش آموزان در مدرسه، بازی و مسابقه، معرفی آموزگاران پایه و آموزگاران فوق برنامه به اولیا و دانش آموزان از برنامه های این جشن بود.

اخبار پیشنهادی