کنکوری های واحد پاسداران در طول سال تحصیلی چه برنامه هایی دارند؟

دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران برنامه های متنوعی برای موفقیت در کنکور دارند.

«محمد جهانشاد» مشاور پایه دوازهم واحد پاسداران در این باره می گوید: «کار ما در پایه دوازدهم از ۱۵ تیر شروع می شود. در تابستان ۸ هفته کلاس داریم و تا وسط شهریور این کلاس ها به طول می انجامد؛ از اواسط شهریور تا آخر تابستان هم اردوی مطالعاتی برگزار می کنیم.»

جهانشاد همچنین درباره سرفصل های مطالعاتی دانش آموزان در تابستان می گوید: «برنامه مطالعاتی دوازدهمی ها در اینجا، ۵۰ درصد مطالب نیمسال اول پیش دانشگاهی و بخشی از مطالب پایه دهم را در بر می گیرد.»

به گفته مشاور پایه دوازدهم، قبل شروع امتحانات دی ماه، نیمسال اول پیش دانشگاهی تمام می شود: «در پاییز، ما نیمسال اول پیش دانشگاهی و پایه دهم را تمام می کنیم. علاوه بر مطالعه دانش آموزان، برنامه مشاوره های فردی و گروهی و آزمون ها به صورت هفتگی برگزار می شوند. نیمه دوم آذر هم برنامه لیگ علمی داریم.»

دروس نیمسال دوم پیش دانشگاهی و پایه یازدهم از بهمن شروع می شود؛ جهانشاد می گوید: «پیش ۲ و پایه یازدهم از بهمن شروع می شوند و از انتهای اسفند تا هفته آخر فروردین هم اردوی جمع بندی پایه برگزار می شود. همچنین در تمامی این مراحل هم علاوه بر آزمون های مختلف، آزمون های جامعی هم برای دانش آموزان برگزار می کنیم. تا انتهای اردیبهشت درس های دانش آموزان تمام شده و بعد امتحانات خرداد تا زمان کنکور اردوی جمع بندی دارند.»

جهانشاد همچنین از آزمون های شبیه ساز و همایش ها می گوید: «آزمون های شبیه ساز هم برای دانش آموزان از اردیبهشت آغاز می شود و مدل های گوناگونی دارد. همایش ها هم برای جمع بندی درس های مختلف، در فواصل زمانی معینی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.»

اخبار پیشنهادی