صفر تا صد اردوی مطالعاتی آنلاین یازدهمی های واحد پاسداران

دانش آموزان پایه یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۳ تا ۱۲ فروردین در اردوی مطالعاتی آنلاین شرکت کردند. «سید محسن سید علیخانی» مسئول پایه یازدهمی های این واحد درباره این اردوی مطالعاتی می گوید: «روند اردوی مطالعاتی پایه یازدهم، بر اساس فرم هایی که دانش آموزان در هفته سوم اسفند به ما تحویل دادند، شکل گرفت. این فرم ها تمامی سر فصل های درس های اختصاصی دانش آموزان در دو رشته ریاضی و تجربی را شامل می شد. برای هر دانش آموز در این سر فصل ها دو گزینه نیازمند یادگیری و یادگیری کامل وجود داشت.»

به گفته علیخانی، برنامه ریزی فردی و اختصاصی هر دانش آموز در طول این اردوی مطالعاتی، بر اساس این فرم ها انجام شد: « برنامه اختصاصی ویژه هر دانش آموز بر اساس همین فرم ها برنامه ریزی شد. در طول اردوی مطالعاتی، ضعف اموزشی دانش آموزانی که به یادگیری دوباره هر مبحثی نیاز داشتند، از طریق کلاس های آنلاین، کلیپ آفلاین و نمونه سوال بر طرف شد. دانش آموزانی هم که به مباحث درسی تسلط داشتند، تست های تخصصی تر را انجام دادند.»

از دیگر نقاط قوت این اردو، استفاده از کنکوری های موفق سال های گذشته است؛ مشاور یازدهمی های این واحد می گوید: «یکی از برنامه های مهم این اردوی مطالعاتی، استفاده از فارغ التحصیلان موفق سال های گذشته است که هر کدام مسئول رسیدگی به یک درس هستند. در انتهای اردوی مطالعاتی، عملکرد کلی دانش آموزان پیش از اردوی مطالعاتی و در زمان برگزاری آن همراه با گزارش مشاور و نتایج آزمون ها در اختیار معلمان مربوطه قرار گرفت تا از وضعیت آموزشی دانش آموزان مطلع باشند.»

سید علیخانی همچنین درباره هدف نهایی برگزاری این اردوی مطالعاتی گفت: «مهم ترین هدف برگزاری این اردو، آماده کردن دانش آموزان برای امتحان بعد از عید و آشنا کردن آن ها با فضای کار پایه دوازدهم کنکور است. همچنین گزارش عملکرد دانش آموزان در طول اردوی مطالعاتی عید، در جلسه ای بعد از تعطیلات نوروزی در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.»

اخبار پیشنهادی