گام آخر دوازدهمی های واحد پاسداران برای کنکور

دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۲۵ اردیبهشت در اردوی آنلاین گام آخر شرکت می کنند. «محمد جهانشاد» مشاور پاسدارانی های پایه دوازدهم درباره این اردوی آنلاین گام آخر می گوید: «این اردوی آنلاین به مدت ۷ هفته و تا کنکور ادامه دارد. اردوی گام آخر همچنین  شامل کلاس های رفع اشکال، مشاوره های فردی و کنکورهای شبیه ساز کلی و شبیه ساز عمومی است.»

به گفته جهانشاد برگزاری کنکورهای شبیه ساز با موضوعات جداگانه بسیار به دانش آموزان کمک می کند: «ما همیشه در اردوی های آنلاین متنوعی که برگزار کردیم، علاوه بر کنکورهای آزمایشی کلی، کنکور های آزمایشی جداگانه هم داشتیم. به این صورت که در بازه های زمانی متعدد، کنکور های آزمایشی با محوریت درس های اختصاصی یا عمومی برگزار کردیم. این کنکور ها به دلیل جدا بودن عمومی و اختصاصی بودن، بیشتر دانش آموزان را به فهمیدن دقیق نقاط ضعف خودشان راهنمایی می کنند.»

از دیگر نقاط قوت این اردو، برگزاری کنکورهای آنلاین موضوعی عمومی است؛ مشاور دوازدهمی ها می گوید: «علاوه بر موضوعاتی که در این اردوی آنلاین به آن پرداخته می شود، کنکورهای شبیه ساز موضوعی عمومی بسیار از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این مدل کنکور ها را طبق برنامه ریزی در درس های دینی، فارسی، عربی و زبان بر اساس موضوعات کلیدی هر کدام به صورت آنلاین برگزار می کنیم.»

دوازدهمی ها همچنین از ۶ خرداد در دو جلسه کلاس های ویژه جمع بندی و رفع اشکال درس های اختصاصی ویژه امتحانات نهایی شرکت می کنند.

اخبار پیشنهادی