همراه گلستانی ها در هفته اول پایگاه تابستانی

پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان از روز شنبه ۱۵ تیر آغاز شده است. در پایگاه تابستانی امسال مانند سالهای گذشته زنگ های آموزشی و اردوهای تفریحی و ورزشی برای دانش آموزان تدارک دیده شده است. پس از برگزاری یک هفته از پایگاه تابستانی با دانش آموزان، مسئولان و اولیای گلستانی گفت و گو کردیم و نظرات آنها را در مورد پایگاه تابستانی جویا شدیم.

«رسول خداداد بیگی» مسئول فرهنگی واحد گلستان در مورد برنامه ها و نحوه اجرای پایگاه تابستانی به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: «کلاسهای پایگاه تابستانی هر هفته از یکشنبه تا چهارشنبه است. دانش آموزان روزهای یکشنبه و سه شنبه دو زنگ ورزش و دو زنگ کلاس دارند، دوشنبه ها به اردو می روند و چهارشنبه ها هم چهار زنگ ریاضی و علوم دارند.»

فرصتی برای آشنایی با کادر جدید

«بهراد بی نیاز» دانش آموز پایه هشتم در مورد پایگاه تابستانی گفت: «یکی از کارهای خوب مجتمع برگزاری پایگاه تابستانی است. ما در تابستان هم تفریح و هم درس و مطالعه را در کنار هم داریم و با دوستانمان از تابستان لذت می بریم.»

کیان نوروزی دانش آموزان پایه نهم و رییس شورای دانش آموزی واحد گلستان هم به خبرنگار سایت مجتمع گفت: «امسال کادر آموزشی تغییر زیادی کرده و ما در پایگاه تابستانی فرصت داریم با مسئولان جدید آشنا شویم. البته اردوها کمی تکراری شده است اما در کنار بچه ها بهمان خوش می گذرد.»

به گفته مسئول فرهنگی مدرسه، دانش آموزان گلستانی در هفته ای که گذشت به اردوی شهربازی ارم رفتند. در هفته جاری هشتمی ها به اردوی کارتینگ و نهم ها به اردوی پینت بال می روند و هفته بعد از آن این برنامه برای پایه ها جا به جا می شود.

وی در مورد نحوه انتخاب اردوها گفت: «ما اوایل خرداد در مورد اردوهای پایگاه تابستانی نظرسنجی کردیم. دانش آموزان ۱۲ اردوی پیشنهادی را اولویت بندی کردند و ۵ اردوی اول برای پایگاه تابستانی انتخاب شد. اردوهای اولویت های بعدی را هم در طول سال تحصیلی برگزار می کنیم. به همین دلیل اردوهای انتخاب شده با علاقه تعدادی از دانش آموزان همخوانی ندارد اما ما باید براساس نظر جمعی تصمیم گیری کنیم.»
گفتنی است قبل از اردوهای تفریحی، دانش آموزان در یک زنگ به نام زنگ کادر ،هر هفته به صحبتهای یکی از مسئولان مدرسه گوش می دهند و با برنامه های سال تحصیلی بعدی آشنا می شوند.

زنگ های درسی بیشتر شود!

«یاسمن سوداگری» مادر «علی سنبل» دانش آموز پایه هشتم از والدینی است که در مورد پایگاه تابستانی نظرات خود را بیان کرد: «اردوی پایگاه تابستانی از این نظر خوب است که بچه ها از فضای مدرسه خارج نمی شوند. من ترجیح می دادم که زنگ های درسی بیشتر باشد اما با صحبتهای مسئولان قانع شدم که این مقدار آموزش برای تابستان کافی است.»

«سیما جهانگیری» مادر «کسری بهروزکار» دانش آموز پایه نهم هم گفت: «پایگاه تابستانی به برنامه تابستان فرزندم نظم داده و من می دانم که چه زمانی او را در کلاسهای موسیقی و ورزش ثبت نام کنم. بچه ها پایگاه تابستانی را خیلی دوست دارند.»

اخبار پیشنهادی