عضو شورای دانش آموزی واحد گلستان: سال گذشته تعداد جلسات کم اما مفید بود

انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان روز چهارشنبه ۱ آبان برگزار شد و نفرات منتخب معرفی شدند.

بر این اساس «کیان نوروزی»، «فواد نوربخش»، «کسری بهروزکار»، «علی خاتمی» و «رضا محمدی» از پایه نهم و «امیرحسام هدایتی» و «علی سنبل» از پایه هشتم به عنوان اعضای اصلی و علی البدل به شورای دانش آموزی راه پیدا کردند.

علی خاتمی برای اولین بار عضو شورای دانش آموزی مدرسه شده است. او به خبرنگار مجتمع علامه طباطبایی گفت: «من با شعار برگزاری کلاس های فوق برنامه آموزشی، برگزاری اردوهای پرهیجان و ایجاد شور و نشاط در مدرسه آمدم. حالا که به عنوان یکی از اعضای شورای دانش آموزان انتخاب شدم نگاهم به مدرسه فرق کرده و به دنبال مشکلات و مسائل هستم تا آنها را حل کنم چون نماینده دیگر بچه ها شده ام.»

کسری بهروز کار در دو سال گذشته عضو شورای دانش آموزی بوده است و امسال نیز با رای دانش آموزان دوباره به این شورا راه پیدا کرده است. او گفت: «سال گذشته تعداد جلسات برگزار شده کم بود و به ماهی یک بار نرسید اما نسبت به دو سال قبل مفید تر بود و تصمیمات مهمی گرفته شد. مثلا به پیشنهاد شورای دانش آموزی سطل های بازیافت کاغذ در مدرسه تعبیه شد و مقصد اردوها هم با نظرسنجی از دانش آموزان انتخاب شد.»

او از مسئولان مدرسه خواست که امسال تعداد بیشتری جلسه برگزار شود: «قصد داریم در شورای دانش آموزی امسال پیشنهاد برگزاری کلاسهای فوق برنامه ریاضی و علوم را مطرح کنیم تا بچه ها در این دو درس پیشرفت کنند.»

اخبار پیشنهادی