سفر گلستانی ها به اصفهان چطور بود؟

دانش آموزان پایه های هشتم و نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان در اردوی اصفهان از کارگاه قلم کاری و مینا کاری بازدید کردند.

رسول خدادادبیگی مسئول فرهنگی واحد گلستان در مورد برنامه های اردو به خبرنگار سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: « دوشنبه ۲۰ آبان با قطار به سمت اصفهان راه افتادیم و سه شنبه صبح به اردوگاه رسیدیم. پس از برگزاری افتتاحیه برای بازدید به میدان امام (ره) رفتیم. دانش آموزان از کارگاه قلم کاری و فروشگاه مینا کاری هم بازدید کردند. سپس برای صرف شام به رستوران شب نشین رفتیم که از رستورانهای بزرگ شهر اصفهان است رفتیم.»

وی ادامه داد: «در روزهای بعد صبح ها از امکانات تفریحی و ورزشی اردوگاه مانند زمین فوتبال چمن و زمین فوتسال و استخر و سالن تیراندازی استفاده کردیم. برای بازدید از بین مکانهای دیدنی شهر اصفهان، بازدید از پل ها ،باغ خزندگان و آکواریوم، کلیسای وانک را انتخاب کردیم. در روز جمعه پس از بازدید از مسجد شیخ لطف الله و خرید سوغاتی به سمت تهران حرکت کردیم و صبح شنبه رسیدیم.»

بازدید از باغ خزندگان

علی سنبل دانش آموز پایه هشتم واحد گلستان از اردوی اصفهان گفت: «از مکانهای تاریخی زیادی در اصفهان دیدن کردیم. در مسجد جامع اصفهانی محرابی دیدیم که تزیینات آن با گچبری و جزو بزرگترین و زیباترین محراب های جهان اسلام است.»

شایان نصیری دانش آموز پایه نهم هم گفت: «در این اردو به جای باغ پرندگان به باغ خزندگان و آکواریوم رفتیم. آکواریوم مدرن و بزرگی بود که یک تونل در وسط آن بود و ماهی ها از بالای سر و کنار ما رد می شدند که بسیار برایم جالب بود.»

رامتین آزاد فلاح دانش آموز پایه نهم علاوه بر بازدیدها از برنامه های ورزشی و تفریحی رضایت داشت: «اردوگاه امکانات خوبی سالن تیراندازی و فوتبال و استخر داشت و ما ساعتهای خوشی را آنجا سپری کردیم.»