برنامه های علامه ای ها به مناسبت روز پدر 

دانش آموزان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در مقاطع دبستان، دوره اول و دوره دوم به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر در برنامه های متنوع واحد هایشان شرکت کردند. این برنامه ها شامل مسابقات عکاسی، پخش کلیپ و تقدیر از دبیران و جمع آوری کمک های خیریه بود. در ادامه تعدادی از برنامه های مدارس علامه طباطبایی را با هم می خوانیم.

چالش های تهرانپارسی ها به مناسبت روز پدر
دانش آموزان پیش دبستان  و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، به مناسبت بزرگداشت روز پدر در چالش های درون مدرسه ای مثل اجرای دابسمش، تهیه ویدئو، ساخت کاردستی، عکاسی و نقاشی، شرکت کرده و از پدرهایشان تقدیر کردند.

تقدیر از پدر در واحد نیاوران 
دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران، هفته آخر بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت روز پدر، به همراه کادر مدرسه از پدرانشان تقدیر کردند.

نقش پدر در شکل گیری هویت فرزند؛ موضوع جلسات دانش افزایی پاسدارانی ها
جلسات دانش افزایی ویژه پدران در پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، هفته آخر بهمن ماه به صورت آفلاین برگزار شد. موضوع این جلسات «نقش پدران در شکل گیری هویت فرزندان در آینده» بود.

مسابقه عکاسی دوره اولی های پاسداران 
دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت روز پدر در مسابقه عکاسی پدر و پسر شرکت کردند. دانش آموزان تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ بهمن فرصت ارسال عکس برای شرکت در این مسابقه را داشتند.
 

مسابقه عکاسی پدر و پسر، لباهنگ و جمع آوری کمک در واحد میرداماد
دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد به مناسبت روز پدر، در برنامه های متفاوتی شرکت کردند. مسابقه لباهنگ و عکس پدر و پسر از برنامه های ویژه دانش آموزان میردامادی به این مناسبت بود. جمع آوری کمک برای توزیع بین نیازمندان دیگر برنامه واحد میرداماد است. این کمک ها که در طرح ماه های آسمانی این واحد طبقه بندی می شود، بعد از جمع  آوری بین نیازمندان شناسایی شده توسط واحد میرداماد می رسد.

تقدیر از همکاران در واحد آبشناسان
کادر و دبیران دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان به مناسبت روز پدر مورد تقدیر قرار گرفتند.

پخش کلیپ و مسابقه عکاسی پدر و پسر
دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر در مسابقه عکاسی این واحد شرکت می کنند. پخش کلیپ هایی به همین مناسبت در کلاس های این واحد هم از دیگر برنامه های فرمانیه ای ها بود.

اخبار پیشنهادی