آغاز مرحله نظرسنجی جشن انقلاب آبشناسانی ها

مرحله نظرسنجی آثارارسالی از طرف دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در جشن انقلاب مدرسه آغاز شد. دانش آموزان آبشناسانی در گروه های مختلف برای شرکت در جشن انقلاب، بخش های مختلفی از جشن را اجرا و ضبط کرده و کلیپ تدوین شده آن را برای سرپرست گره خود فرستادند.

این کلیپ ها برای نظرسنجی در کانال های اطلاع رسانی مدرسه قرار داده خواهد شد. گروهی که کلیپ آن بیشترین رای ها را کسب کند به عنوان بهترین اجرا انتخاب می شود.

تلاوت قرآن، اجرای سرود، پانتومیم، ماست خوری، بازیگری، دابسمش، صندلی داغ، اجرای موسیقی، استندآپ کمدی، خاطره دوران انقلاب و آیتم خلاقیت از بخش های جشن انقلاب است.

جشن انقلاب در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با مشارکت همه دانش آموزان مدرسه و در قالب رقابت بین گروه های آموزشی برگزار می شود. دانش آموزان در ۸ گروه آموزشی مدرسه (گروه های خوارزمی، هشترودی و فارابی از پایه هفتم، گروه های حیان، رازی و ابن سینا از پایه هشتم، گروه پایه نهم و گروه واحد ادونس) در این مسابقه شرکت می کنند.

دانش آموزان برای شرکت در نظرسنجی های جشن انقلاب می توانند به کانال های اطلاع رسانی پایه های مختلف دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی