بحث دختران علامه ای درباره اردوی اصفهان در شورای دانش آموزی

اولین جلسه شورای دانش آموزی دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با حضور اعضای جدید شورای دانش آموزی، مدیر و مسئول فرهنگی مدرسه برگزار شد. این جلسه به بررسی جزییات اردوی اصفهان، نظرات دانش آموزان درباره برگزاری آن اردو و پیشنهاداتشان برای اردوهای آینده و پاسخ های مدیر مدرسه اختصاص یافت.

 برگزاری کلاس های مشترک دانش آموزان پایه هفتم و هشتم و تعیین موضوعات جلسه آینده شورا، از دیگر برنامه های مطرح شده در این جلسه بود.

پیشنهادات دانش آموزان برای اردوهای آینده

«زینب کمال الدین» در ابتدای جلسه انتخاب اعضای جدید شورای مدرسه را به آن ها تبریک گفت. کمال الدین همچنین درباره نقش و وظایف شورا به دانش آموزان توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه، اعضای شورا نظراتشان را درباره برگزاری اردوی اصفهان و برنامه های آموزشی مدرسه اعلام کردند.

دختران علامه ای پیشنهاد دادند بازدید از اماکن تاریخی در اردوها در ساعات خلوت روز انجام شود. همچنین زمان بیشتری برای خرید تنقلات و خوراکی دانش آموزان در نظر گرفته شود. دانش آموزان همچنین خواستار طولانی شدن زنگ های تفریح مدرسه شدند. نحوه ارتباط دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم در بعضی کلاس های درسی موضوع دیگری بود که اعضای شورا در جلسه مطرح کردند.

تاکید بر زمان بندی و نظم در اردو

مدیر واحد دخترانه پاسداران در پاسخ به نقد دانش آموزان درباره زمان بندی بازدید از اماکن تاریخی و خرید سوغاتی و تنقلات توسط دانش آموزان گفت: «چون زمان برگزاری اردو محدود است طوری برنامه ریزی می کنیم که در هر روز از تعداد زیادی از اماکن شهر مقصد بازدید داشته باشیم. دانش آموزان هم باید با نظم و همکاری در برنامه ها شرکت کنند. بخشی از این برنامه ریزی ها درباره زمان و نحوه خرید دانش آموزان است. بچه ها باید برای جلوگیری از اسراف، در خرید مواد غذایی و خوراکی ها دقت داشته باشند.»

دستور کار جلسه آینده

برگزاری کلاس های مشترک بین دانش آموزان پایه هفتم و هشتم بخش دیگری از صحبت های مدیر مدرسه بود. کمال الدین از دانش آموزان خواست درباره مزایا و معایب ارتباط دانش آموزان غیر همسن در پایه های مختلف تحقیق کرده و نتایج آن را در جلسه بعدی ارائه دهند. همچنین دانش آموزان باید در جلسه بعدی شورا برنامه هایشان برای برگزاری جشن شب یلدا را به مدیر و مسئول فرهنگی مدرسه تحویل دهند.

جلسه بعدی شورای دانش آموزی دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران چهارشنبه ۲۹آبان ماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی