برگزاری جشن آنلاین برای دختران پاسدارانی

جشن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد (ص)، امام صادق (ع) و گرامیداشت روز دانش آموز، دوشنبه ۱۲ آبان ماه در دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به صورت آنلاین برگزار شد.

در این جشن ابتدا مسابقه پانتومیم بین دختران پاسدارانی برگزار شد. سپس از دانش آموزان مدرسه که در جشنواره آدرنالین رتبه های برتر کسب کرده بودند، تقدیر شد. در جشنواره آدرنالین، «روژینا فرید» رتبه دوم رشته عکاسی و «آنوشا فرید نصر» رتبه سوم رشته داستان نویسی را کسب کردند.  

در ادامه این جشن، توضیحاتی درباره انجمن اولیا و مربیان و شورای دانش آموزی به پاسدارانی ها ارائه شد. انتخابات انجمن اولیا و مربیان این مدرسه سه شنبه ۲۱ ابان ماه به صورت آنلاین برگزار می شود. همچنین دانش آموزان متقاضی عضویت در شورای دانش آموزی مدرسه تا ۱۶ آبان مهلت دارند تا در یک فیلم ۳ دقیقه ای برنامه هایشان برای شرکت در انتخابات و عضویت در شورا را اعلام کنند.

ارسال هدیه های ویژه جشن میلاد پیامبر و روز دانش آموز به خانه دانش آموزان، بخش دیگری از جشن بود. در این هدیه ها تقویم اجرایی مدرسه، چراغ های ریسه ای، گیره کاغذ، لیبل، کاغذ طرحدار برای نوشتن جملات انگیزشی، کپسول کاپ کیک و کاغذهای رنگی مزین به نام حضرت محمد (ص) وجود داشت. پاسدارانی ها بعد از پختن کیک ها با کمک وسائلی که برایشان ارسال شده بود، تصاویر آن را برای معاون مدرسه ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی