بازی و آشپزی کنکوری های واحد شریعتی در مدرسه

اردوی شبی در مدرسه برای دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی برگزار شد. کنکوری های واحد شریعتی چهارشنبه شب، ۱۵ اسفندماه در مدرسه ماندند و به تفریح، استراحت و بازی پرداختند. این اردو با حضور ۳۳ نفر از دانش آموزان و مدیریت و کادر اجرایی واحد شریعتی برگزار شد. برگزاری مسابقات پلی استیشن، فوتبال دستی و تنیس روی میز و پختن شام و صبحانه از برنامه های این اردوی درون مدرسه ای بود.

«سید محمد حسین صالحی» کمک مشاور پایه دوازدهم واحد شریعتی درباره برگزاری این اردو گفت: «برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی بخشی از برنامه کنکوری های واحد شریعتی است. دانش آموزان در اسفندماه در دو اردو درون و بیرون از مدرسه شرکت کردند. ۶ اسفندماه با دانش آموزان به دانشگاه علم و صنعت رفتیم. هدف از این اردو بازدید از فضای دانشگاه و آشنایی با رشته های مختلف دانشگاهی بود. اردوی شبی در مدرسه هم ۱۵ اسفند برگزار شد. این اردو کاملا تفریحی بود. قصد داشتیم فضای اردو طوری باشد که بچه ها از حضور در مدرسه لذت ببرند. در این اردو برنامه های متنوعی مثل پختن کباب و بازی های گروهی و کامپیوتری در نظرگرفته شد.»

به گفته کمک مشاور پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی اردوی شبانه روزی درسی برای دانش آموزان ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه برگزار می شود. این اردو برای جمع بندی مطالب درسی ترم دوم است.

اخبار پیشنهادی