پایان کلاس های فرهنگی و هنری تابستانه در واحد پاسداران

مراسم اختتامیه کلاس های فرهنگی و هنری دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران، سه شنبه و چهارشنبه، ۲ و۳ شهریور ماه به صورت آنلاین برگزار شد. این مراسم متناسب با محتوای کلاس های فرهنگی و هنری برگزار شده در پایگاه تابستانی و ارزیابی مهارت های کسب شده در این کلاس ها برنامه ریزی شد.

برگزاری کنسرت آنلاین، نمایشگاه مجازی، ارائه سخنرانی خلاق و ارائه محتوا با بهره گیری از تکنیک های استاپ موشن و اینفوگرافیک، از موضوعات ارزیابی دانش آموزان در مراسم اختتامیه کلاس های فرهنگی بود و دانش آموزان با ارائه این موضوعات، توسط کادر آموزشی دبیرستان، ارزیابی شدند.

کلاس های تابستانه

دختران واحد پاسداران تابستان ۱۴۰۰ علاوه بر شرکت در کلاس های ریاضی، فیزیک، زبان و پژوهش، در کلاس های فرهنگی و هنری هم، شرکت کردند. به گفته «فاطمه شریفی» معاون فرهنگی دبیرستان دوره اول دخترانه واحد پاسداران، هدف از برگزاری این کلاس ها تقویت مهارت های هنری و فرهنگی دانش آموزان بود: «تابستان ۱۴۰۰ برای هر پایه یک کلاس اختصاصی طراحی کردیم.»

دانش آموزان پایه هفتم در کلاس آشپزی، اینفوگرافیک، استاپ موشن شرکت کردند. دانش آموزان پایه هشتم در کلاس سواد رسانه ای و نهمی ها در کلاس شاهنامه خوانی شرکت کردند. شریفی درباره برگزاری کلاس های میان پایه ای در واحد پاسداران می گوید: «دانش آموزان واحد پاسداران علاوه بر شرکت در این کلاس ها می توانستند در سه کلاس میان پایه ای به انتخاب خودشان شرکت کنند. دادگاه کتاب، سخنرانی خلاق و بازی آنلاین، عنوان این کلاس های تابستانی در واحد پاسداران بود.»

اخبار پیشنهادی