جشن خداحافظی از نهمی های فرمانیه برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز دوشنبه ۲۷ خرداد با حضور اولیا و دانش آموزان و مسئولان مدرسه و کارگروه پایه نهم در سالن همایش مجتمع فرهنگی، ورزشی دزاشیب برگزار شد.

در این جشن کارنامه، کارنامه زبان ترمیک و برگه های «قول می دهم» به اولیای دانش آموزان اهدا شد. علامه ای ها در برگه های قول می دهم سه کار و هدفي را که قصد داشتند در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انجام دهند و به آن دست يابند را نوشته اند. برگه های «قول می دهم» بعد از جمع آوری، بر اساس نظرات دانش آموزان بررسی و طبقه بندی شده است. همچنین ويژه نامه فارغ التحصيلان ماهنامه هفت و نيم بین دانش آموزان توزیع شد. این شماره برای دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم مدارس علامه طباطبایی منتشر شده است. در این شماره مطالب متنوع و جذابی مانند عکس دانش آموزان به تفکیک کلاس، عکس و دست نوشته معلمان، کادر اجرایی و مسئولان مدارس، عکس های خاطره انگیز از اردوها، فوق برنامه ها و مراسم مدرسه به همراه دست نوشته های دانش آموزان در مورد سه سال تحصیل در مدرسه تدارک دیده شده است.

برنامه های متنوعی برای جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه نهم تدارک دیده شد. تقدیر از چهره های ماندگار، مسابقه پانتومیم پدران و پسران، اجرای سرود توسط گروه سرود مدرسه و قرعه کشی بین شرکت کنندگان بخشی از برنامه های اجرا شده در این جشن بود. امیرپارسا بهرامی ،علی رستمی، مهدی کاظمی، امید نظامی و سید بهراد حسینی نیا چهره های ماندگار پایه نهم واحد فرمانیه هستند که تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.

روز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه نیز کارنامه دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم در مدرسه به اولیا اهدا می شود.

اخبار پیشنهادی